Informacja dla osób które otrzymały sprzęt komputerowy w ramach programu Granty PPGR

Informacja dla osób które otrzymały sprzęt komputerowy w ramach programu Granty PPGR

Baner programu

Przypominamy, że w związku z obowiązkiem dopełnienia procedury monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR”, każda osoba, która otrzymała sprzęt komputerowy, zobowiązana jest do złożenia stosowanego oświadczenia (do pobrania poniżej). 

Dokumenty należy złożyć do dnia 31 grudnia 2023 roku w Urzędzie Gminy Dobra przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej lub przesłać na adres e-mail: sekretariat@zeasdobra.pl

Oświadczenie >> pobierz (doc)

Helena Tomaszewska
ZEAS

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej