Remont nawierzchni ul. Długiej (droga gminna 190238Z) w Mierzynie

Remont nawierzchni ul. Długiej (droga gminna 190238Z) w Mierzynie

Flaga i godło Polski

Informacja z dnia 7.09.2023 r.

Gmina Dobra podpisała z Wojewodą Zachodniopomorskim umowę na dofinansowanie środkami pochodzącymi z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zadania  pn. Remont nawierzchni ul. Długiej (droga gminna 190238Z) w Mierzynie.

Wartość dofinansowania: 1 338 103,63 zł

Wartość inwestycji: 3 260 253,43 zł

 

Informacja z dnia 5.12.2023 r.

Gmina Dobra podpisała umowę na realizację robót budowlanych do zadania pn. Remont nawierzchni ul. Długiej (droga gminna 190238Z) w Mierzynie.

Wartość umowy: 2 554 476,80 zł

Termin: 5.06.2024 r.

 

Informacja z dnia 5.12.2023 r.

W związku z wystąpieniem oszczędności w stosunku do założeń dofinansowania zmieniły się kwoty wysokości dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg i całkowitej wartości inwestycji.

 

Wartość dofinansowania: 1 317 213,40 zł

Wartość inwestycji: 2 634 426,80 zł

 

Informacja z dnia 21.12.2023 r.

W dniu 21.12.2024r. przekazano Wykonawcy plac budowy.

 

Informacja z dnia 12.02.2024 r.

Rozpoczęły się roboty związane z remontem ul. Długiej w Mierzynie.

 

Informacja z dnia 23.01.2024 r.

W związku z wystąpieniem oszczędności w stosunku do założeń dofinansowania, zmieniły się kwoty wysokości dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg i całkowitej wartości inwestycji.

Wartość dofinansowania: 1 316 561,50 zł

Wartość inwestycji: 2 633 123,00 zł

 

Informacja z dnia 28.02.2024 r.

Trwają prace związane z remontem ul. Długiej w Mierzynie. Wykonawca prowadzi prace od 12 lutego br. Zakres prac obejmuje:

- rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni wraz z podbudową
- korytowanie wraz z dogęszczeniem podłoża
- roboty ziemne
- ułożenie nawierzchni bitumicznej na jezdni wraz z podbudową
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach wraz z podbudową
- wymiana uszkodzonych krawężników
- regulacja wysokościowa włazów studni i wpustów deszczowych
- wykonanie poboczy z humusu wraz z obsianiem trawą
- odtworzenie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż elementów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

 

Informacja z dnia 05.04.2024 r.

Ku końcowi zbliżają się prace związane z korytowaniem drogi oraz dogęszczaniem podłoża. Na początek maja planowane jest rozpoczęcie układania nawierzchni bitumicznej.

 

Informacja z dnia 22.04.2024 r.

W dniach 23-24 kwietnia oraz 6-7 maja planowane jest rozpoczęcie układania nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca). Mogą wystąpić czasowe zamknięcia ruchu na niektórych odcinkach drogi.

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej