Szanowni mieszkańcy!
Informuję, że w celu usprawnienia odbioru odpadów komunalnych właściciele posesji zobowiązani są do:
1) oznakowania nieruchomości numerem porządkowym umieszczonym w widocznym miejscu,
2) umożliwienia dostępu do pojemników w dniu odbioru odpadów,
3) wystawienia worków z odpadami zebranymi selektywnie przed posesję około godz. 6 rano w dniu odbioru odpadów zgodnie z ustalonym harmonogramem,
4) oznakowania adresem i numerem lokalu pojemników w przypadku budynków wielorodzinnych, w których właściciele lokali mają indywidualne pojemniki stojące w wyznaczonym miejscu, aby umożliwić firmie ich identyfikację m.in. w celu pozostawienia worków na odpady zbierane selektywnie.
Pojemniki stojące za ogrodzeniem, do których nie ma dostępu lub zamknięte na klucz w tzw. „boksach śmieciowych” nie będą opróżniane.
Właściciele nieruchomości mogą:
1) nadmiar odpadów – wysegregowane frakcje - przed terminem wywozu, dostarczyć bezpośrednio do siedziby firmy JUMAR, Mierzyn ul. Długa 20,
2) skoszoną trawę, liście i odpady z ogrodów (bez gałęzi i ściętych drzew) dostarczyć do:
a) firmy JUMAR,
b) do pojemników ustawionych:
- na terenie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie, ul. Lipowa 51,
- przy ul. Alicji w Mierzynie obok terenu sportowo-rekreacyjnego „MIERZYNIANKA”.
WARUNEK: trawę należy wysypać z worków do pojemników.
Wójt
Gminy Dobra