Wartość inwestycji: 1 182 102, 21 zł

Termin realizacji prac: do 31.05.2018 r.

Wykonawca: Przedsiębiorstwo Budowlane BIS sp. z o.o.

Przekazanie placu budowy nastąpiło w dniu 16.08.2017 r.

 

Stan inwestycji na dzień 30.11.2017 r.

Wykonawca prac wykonał fundamenty pod budowę punktu selektywnej zbiórki odpadów, a obecnie przygotowuje się do montażu rampy najazdowej prefabrykowanej

  • PSZOK1
  • PSZOK2-1
  • PSZOK3

 

Stan inwestycji na dzień 03.01.2018 r.

Zamontowana została rampa najazdowa prefabrykowana. Trwają dalsze prace związane z inwestycją. Termin zakończenia inwestycji nie jest zagrożony.

  • IMG_20180103_132122

 

Stan inwestycji na dzień 12.02.2018 r.

  • DSCN1877
  • DSCN1879

 

Stan inwestycji na dzień 09.04.2018 r.

  • DSCN3232
  • DSCN3234
  • DSCN3237

 

Stan inwestycji na dzień 17.04.2018 r.

 

W ramach inwestycji, w związku ze zmienionymi warunkami gruntowymi, konieczne było dowiezienie piasku i uformowanie dodatkowych nasypów. Powyższe czynności wykonano i obecnie trwają prace związane z odwodnieniem terenu oraz przygotowywane są elementy pod roboty drogowe. Stan prac obrazują zdjęcia.

  • IMG_20180409_082242
  • IMG_20180413_094450
  • IMG_20180413_094515
  • IMG_20180413_094548

 

Stan inwestycji na dzień 20.05.2018 r.

Na dzień dzisiejszy wykonano w pełni prace ziemne, podbudowy, krawężniki oraz zamontowano wagę samochodową. Trwają dalsze prace związane z ułożeniem nawierzchni oraz usytuowaniem kontenerów

  • IMG_20180515_133640
  • IMG_20180515_133729
  • IMG_20180515_133731

 

Przystąpiono do prac odbiorowych na inwestycji Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Dobra. Prace wykonano zgodnie z terminem, niemniej jednak procedura odbiorowa inwestycji jest w trakcie.

Obecnie dla obiektu zostały wystosowane zapytania o możliwość użytkowania obiektu do Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz Straży Pożarnej. Po uzyskaniu opinii powyższych organów, Inwestor-Gmina Dobra wystąpi do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Policach o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.

W związku z brakiem możliwości oceny, kiedy wydane zostanie ostateczne pozwolenie na użytkowanie obiektu, rozpoczęcie przyjmowania odbioru odpadów od mieszkańców w nowowybudowanym punkcie planowane jest pod koniec września bieżącego roku.

  • IMG_20180704_141315
  • IMG_20180704_141459
  • IMG_20180704_141552

 

Stan inwestycji na dzień 03.09.2018 r.

Zakończono budowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Dobra. Obecnie złożono wniosek o wydanie pozwolenia na użytkowanie do Powiatowego Inspektora Budowlanego w Policach.

  • zdjcie-PSZOK