Informacja z dnia 12.09.2023 r.

W dniu 11.08.2023 r. przekazano plac budowy dla wykonawcy w ramach zadania inwestycyjnego pn."Zagospodarowanie terenu boiska w Lubieszynie na teren rekreacyjno-sportowy" - roboty przygotowawcze.

Zakres robót obejmuje:

- rozbiórkę elementów małej architektury wraz z ich utylizacją,

- usunięcie posuszu w ramach decyzji z dnia 18.02.2022 r. na wycinkę drzew,

- przeprowadzenie cięć sanitarnych w zakresie posuszu i złomów,

- oczyszczenie całej powierzchni zadrzewienia z leżaniny oraz gałęzi poprzez zrębkowanie i pozostawienie zrębków na gruncie,

- wykonanie ogrodzenia z siatki o długości 220 mb.

Termin realizacji do 30.11.2023 r.

Wartość robót - 80.000 zł brutto

Wykonawcą robót jest: Łukasz Pomorski

 

 

 

Po analizie terenu działki Nr 126 i wznowieniu granic nieruchomości  dokładnie określono obszar działki do zagospodarowania. 

Wykonawca prac wznowienia granic działki Nr 126: GeoSektor Jakub Iwiński Orawska 23/13, 70-131 Szczecin

Wydatek: 3 500,00 zł brutto

Termin zakończenia prac: 1 lipca 2019 roku

Obecnie trwają prace nad zapytaniem ofertowym, na podstawie którego zostanie wyłoniony wykonawca do opracowania dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem Pozwolenia na budowę dla realizacji powyższej inwestycji.

 

Trwają prace projektowe nad zagospodarowaniem terenu boiska sportowego w Lubieszynie. Projekt obejmuje stworzenie centrum rekreacyjno-sportowego składającego się z placów zabaw dla dzieci w różnym przedziale wiekowym, miejsc odpoczynku, siłowni plenerowej oraz toru rowerowego. Ponadto zostanie zaprojektowany parking dla samochodów osobowych, wiaty śmietnikowe oraz zespół toalet wraz z  pomieszczeniem gospodarczym do obsługi terenu.

Dokumentację projektową wykonuje firma MD Polska Sp. z o.o.

Wartość zamówienia 55 719,00 zł brutto.

Termin realizacji dokumentacji projektowej do 15 listopada 2020 roku.

  • IMG_20200505_090621
  • IMG_20200505_090920
  • IMG_20200528_120804
  • koncepcja_III_aktualna

 

Informacja z dnia 19.11.2020 r.

W dniu 13 listopada br. została odebrana dokumentacja techniczna dotycząca zagospodarowania terenu boiska w Lubieszynie na teren rekreacyjno-sportowy. Projekt został wykonany przez firmę MD-Polska Sp. z o.o. w ramach umowy nr 466/2019 z dnia 18.09.2019 r. wartość umowy 55 719,00 zł brutto. Uzyskano Decyzję Nr 966/2020 zatwierdzającą projekt budowlany z pozwoleniem na budowę.

 Z uwagi na szeroki zakres prac, opracowana dokumentacja została podzielona na dwie części i obejmuje:

Etap I:

- budowę 19 miejsc postojowych wraz z drogą dojazdową

- montaż systemu ogrodzenia panelowego

- budowę utwardzonego toru- miasteczka rowerowego o powierzchni ok. 290 m2 z nawierzchnią asfaltobetonową

- budowę dwóch placów zabaw dla dzieci starszych i młodszych, z bezpieczną nawierzchnią poliuretanową oraz piaszczystą

- montaż urządzenia z platformami do zabaw dla dzieci

- montaż 2 wiat rekreacyjnych

- montaż elementów siłowni zewnętrznej

- wykonanie ścieżek o nawierzchni mineralnej

- montaż dwóch kontenerów sanitarnych o powierzchni zabudowy ok. 46 m2

- budowę pergoli przy kontenerach

- wykonanie pagórków na terenie- jako częściowo poliuretanowych górek, częściowo trawiastych

- montaż zadaszonej wiaty śmietnikowej

- montaż pozostałych elementów małej architektury w postaci ławek, koszy na śmieci, tablicy z regulaminem, stojaków dla rowerów

Etap II:

-budowę boiska do koszykówki z syntetycznej nawierzchni sportowej wraz z piłkochwytami na krótszych bokach

-budowę toru przeszkód rowerowego (pumptruck) o długości ok. 214 m

-budowę ścieżek o nawierzchni mineralnej

W ramach infrastruktury technicznej planuje się wykonać instalację oświetlenia terenu oraz montaż dwóch skrzynek elektrycznych na potrzeby festynów. Zaprojektowano podłączenie sanitarne oraz sieć wodociągową.

Układ komunikacji (ciągi piesze, spadki, pochylnie i dojścia) oraz projektowane obiekty swoimi rozwiązaniami zapewniają dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zaprojektowano chodniki o dopuszczalnych spadkach terenu, zapewniono dostęp do obiektów i wiat, z których mogą korzystać w/w osoby. Dostosowano pomieszczenia (toaleta) do możliwości korzystania przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. Zapewniono jedno z miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych

  • szkic_sytuacyjny
  • szkic_sytuacyjny_I
  • szkic_sytuacyjny_II

 

Informacja z dnia 12.12.2023 r.

W dniu 11.12.2023r zostały odebrane roboty przygotowawcze w zakresie rozbiórki elementów małej architektury wraz z ich utylizacją, wycinki drzew w ramach decyzji SR.613.4.2.2022.JZ z dnia 18.02.2022 r. oraz roboty gospodarcze na terenie dz. nr 126 ob. Dołuje, gm. Dobra.

Termin wykonania prac został dotrzymany.