• Przejdź do menu
  • Przejdź do treści głównej
  • Przejdź do treści dodatkowej
  • Tryb domyślny
  • Tryb nocny
  • Kontrast
  • Aa Aa Aa
  • Stały układ Szeroki układ
  • A- A A+
Herb Gminy Dobra
  • Deklaracje 2021

    Kliknij w baner i dowiedz się więcej !

  • Aplikacja Blisko
  • GMINA DOBRA Z GÓRY

    Serdecznie zapraszamy do obejrzenia filmu "GMINA DOBRA Z GÓRY".

    ... z góry zobaczysz więcej

  • Płatność kartą
  • Rondo w Dobrej z lotu ptaka
  • Szkoła w Mierzynie
  • Schronisko w Dobrej
Previous Next
1234567

  • Jesteś tutaj:  
  • Strona Główna

Strona Główna

Głosujemy w budżecie obywatelskim na rok 2021

Szczegóły
Kategoria: Budżet Obywatelski
Opublikowano: 02 luty 2021

od 1 do 15 lutego można oddawać swoje głosy w budżecie obywatelskim na 2021 rok. Głosować można przez stronę www.dobraszczecinska.budzet-obywatelski.org lub w urzędzie gminy dobra po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym 91 441 05 00

Ogłoszenie Starosty Polickiego z dnia 01.02.2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia wykonywania zadań publicznych przez Starostwo Powiatowe

Szczegóły
Kategoria: Nieprzypisany
Opublikowano: 02 luty 2021

Ogłoszenie Starosty Polickiego z dnia 01.02.2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia wykonywania zadań publicznych przez Starostwo Powiatowe

Bezdomni

Szczegóły
Kategoria: Straż Gminna - Informacje
Opublikowano: 02 luty 2021

Zdjęcie przedstawiające bezdomnegoOkres zimowy niesie za sobą szereg niebezpieczeństw, utrudnień głównie w poruszaniu się po drogach. Odrębnym tematem, który w naszej Gminie nie występuje w dużej skali jest problem osób bezdomnych.

Policja i straż gminna na bieżąco reagują na każdy sygnał o osobie bezdomnej, patrolowane są potencjalne miejsca, gdzie takie osoby mogą przebywać.

Biorąc pod uwagę doświadczenia z lat ubiegłych najczęściej osoby bezdomne pojawiały się w miejscowości Mierzyn (pustostany przy ul. Grafitowa/Nasienna, Osiedle przy ul. Grafitowej, Wiatrak). Zdarzały się także pojedyncze przypadki pojawiania się osób bezdomnych w innych miejscowościach.

Straż Gminna prosi o natychmiastowe informowanie w przypadku zauważenia jakiejkolwiek osoby potrzebującej pomocy, także jeśli są to osoby w stanie nietrzeźwym, czy też przebywających w pustostanach, przyczepach, itp. Zgłoszenia przyjmują:

  • 91 311 52 56 - Straż Gminna w Dobrej;
  • 47 78 26 313 - Komisariat Policji w Mierzynie;
  • 800 170 010 lub 696 031 168 - Bezpłatna infolinia Urzędu Wojewódzkiego;
  • 112 – ogólnopolski numer alarmowy;
  • 603 083 020 - całodobowy telefon interwencji kryzysowej (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach).

Komendant Straży Gminnej
Andrzej Budzyński

Deklaracja

Szczegóły
Kategoria: Gospodarka Odpadami - Informacje
Opublikowano: 01 luty 2021

Aby wypełnić deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Gminie Dobra przez platformę E-PUAP należy:

  1. Zalogować się lub założyć konto na platformie: https://epuap.gov.pl/wps/portal

    Kliknąć w bezpośredni link do deklaracji: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/ochrona-srodowiska/najczesciej-zalatwiane-sprawy/deklaracje-o-wysokosci-oplaty-za-gospodarowanie-odpadami-komunalnymi/3211012

    lub 
  2. Zalogować się lub założyć konto na platformie: https://epuap.gov.pl/wps/portal

    Wybrać Katalog Spraw i znaleźć w nim ( wpisując kod pocztowy 72-003 ):
    URZĄD GMINY W DOBREJ
    72-003 DOBRA, UL. SZCZECIŃSKA 16A

    -  Wybrać w Katalogu Spraw -> Ochrona Środowiska -> Najczęściej załatwiane sprawy:
       Deklaracja, korekta deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

    Wypełnić, podpisać i wysłać deklarację.

    Po wysłaniu deklaracji system E-PUAP automatycznie generuje UPP (Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia), które jest oficjalnym potwierdzeniem przyjęcia dokumentu przez Urząd Gminy.

Dla poprawnego wyświetlania się formularza zalecaną przeglądarką jest Mozilla Firefox.

 

Zachęcamy do obejrzenia filmu z instrukcją wypełnienia e-deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Czytaj więcej: Deklaracja

Podsumowanie 29 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Gminie Dobra

Szczegóły
Kategoria: Imprezy
Opublikowano: 31 styczeń 2021

 

40 693,51 PLN i 86,85 euro

zostało zebranych przez naszych Wolontariuszy 

do eSkarbonki dorzuciło się 314 osób pomagających, którzy wpłacili 15 906 PLN ( i jeszcze wpłacają ! ) 

Pieniądze zaraz po zakończeniu akcji zostaną przekazane do banku, na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Szczególne podziękowania kieruję do Wolontariuszy i ich Opiekunów za kwestowanie i zbiórkę pieniędzy w tym trudnym dla wszystkich czasie oraz wszystkich osób zaangażowanych w przygotowanie i przeprowadzenie 29 finału w Gminie Dobra.

Dziękuje mieszkańcom Gminy Dobra za hojność i otwarte serca wspierające WOŚP.

Teresa Dera 

Wójt Gminy Dobra 

Spędź aktywnie niedzielę z WOŚP

Szczegóły
Kategoria: Gminne Centrum Kultury i Bibliotek
Opublikowano: 29 styczeń 2021

W niedzielę 31.01.2021 na parkingu vis a vis stadionu Arkoni będą stali wolontariusze WOŚP w godzinach 9.30 - 14.00

eSkarbonka WOŚP

Szczegóły
Kategoria: Gminne Centrum Kultury i Bibliotek
Opublikowano: 29 styczeń 2021

Plakat zachęcający do wsparcia eSkarbonki

31 stycznia 2021 odbędzie się 29 Finał WOŚP . Już dziś można wesprzeć cel 29 Finału WOŚP, czyli oddziały dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.

Sztab #1349 Gminne Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej utworzył eSkarbonkę, do której można już wrzucić datki za pomocą kilku kliknięć https://eskarbonka.wosp.org.pl/hwkznb.

Uchwała Nr XI/144/2019 Rady Gminy Dobra z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia kryteriów rekrutacji do przedszkola, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz publicznych innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Dob

Szczegóły
Kategoria: Szkolnictwo
Opublikowano: 29 styczeń 2021

Uchwała Nr XI/144/2019 Rady Gminy Dobra z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia kryteriów rekrutacji do przedszkola, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz publicznych innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Dobra >> pobierz (pdf)

Zarządzenie Nr 13/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do publicznych przedszkoli

Szczegóły
Kategoria: Szkolnictwo
Opublikowano: 29 styczeń 2021

Zarządzenie Nr 13/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra >> pobierz (pdf)

Zarządzenie Nr 11/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do publicznych innych form wychowania przedszkolnego

Szczegóły
Kategoria: Szkolnictwo
Opublikowano: 29 styczeń 2021

Zarządzenie Nr 11/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do publicznych innych form wychowania przedszkolnego, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra >> pobierz (pdf)

Strona 4 z 372

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Następny artykuł
  • koniec

MENU GŁÓWNE

  • KORONAWIRUS - informacje
  • Strona główna
  • Miejscowości
  • Dane teleadresowe - kontakt
  • NIP, REGON
  • Bezrobocie w powiecie polickim
  • Służba Zdrowia
  • Komunikacja autobusowa
  • Gmina w obiektywie
  • PUP Police - terminy
  • Sołectwa
  • Szkolnictwo
  • Schronisko dla zwierząt
  • Straż Gminna
  • Imprezy
  • Świetlice
  • Fundusze unijne
  • Pomoc Prawna
  • Linia 220 kV Krajnik-Glinki
  • Postawa godna naśladowania
  • Zabytki

Rada Gminy Dobra

  • System do obsługi Rady Gminy
  • Głosowania z sesji Rady Gminy Dobra - I i II sesja pozostałe w zakładce System do obsługi Rady Gminy

Gospodarka Odpadami

  • Gospodarka odpadami w gminie Dobra - filmy animacyjne
  • Harmonogram wywozu odpadów od osób fizycznych - APLIKACJA BLISKO
  • Czystsze Powietrze
  • Edukacja ekologiczna i prawidłowa segregacja odpadów
  • Sprawozdawczość
  • Zmiany w systemie gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Dobra w roku 2021
  • PSZOK
  • Punkty zbierania odpadów folii, sznurka i opon z gospodarstw rolnych
  • Bieżące informacje i komunikaty
  • Uchwały
  • Deklaracja
  • Stawki opłat i terminy płatności
  • Zbiórka choinek
  • Odpady wielkogabarytowe
  • Baterie, przeterminowane leki, igły i strzykawki
  • Obowiązki właścicieli nieruchomości
  • Wpis do rejestru działalności regulowanej
  • Miejsca zagospodarowania odpadów
  • Wykaz przedsiębiorców - odbiór odpadów komunalnych
  • Wykaz firm asenizacyjnych
  • Poziomy recyklingu
  • Podmioty zbierające zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny

Gospodarka Komunalna

  • Organizacja ruchu, znaki drogowe
  • Remonty dróg
  • Eksploatacja wodociągów
  • Eksploatacja oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnych i przepompowni
  • Utrzymanie rowów melioracyjnych
  • Eksploatacja kanalizacji deszczowej
  • Oświetlenie solarne i hybrydowe
  • Montaż tablic z nazwą ulic

Bezpieczeństwo

  • Informacje i komunikaty
  • Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego
  • Zarządzanie Kryzysowe
  • Ostrzeżenia
  • Poradniki
  • Obrona Cywilna

Sport i rekreacja

  • Sale gimnastyczne
    • przy PSP Bezrzecze
    • przy PSP Mierzyn
    • przy PSP Dobra
  • Szlak rowerowy Grzepnica - Sławoszewo
  • Teren sportowo-rekreacyjny "Mierzynianka"
    • Informacje
    • Godziny otwarcia
    • Regulamin i opłaty
    • Kalendarz imprez
  • Orlik 2012
    • Informacje
    • Godziny otwarcia
    • Regulamin
    • Atesty
    • Kalendarz imprez
  • Ścieżka rowerowa Buk - Łęgi
  • „Profilaktyka poprzez sport”
  • Minimundial 2016
  • Minimundial 2017
  • Minimundial 2018
  • Minimundial 2019
  • Zajęcia fitness

Inwestycje

  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021

Współpraca z partnerami

  • WŁOSI
  • NIEMCY
  • Współpraca z Gminami

NA SKRÓTY

Zobacz filmy promujące Gminę - youtube - link zewnętrzny

Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Dobra

Logo konsultacji społecznych

Przekaż 1% w gminie Dobraw gminie Dobra

Darmowy Program PIT
dostarcza firma
PITax.pl Łatwe podatki

Świadczenia rodzinne 500+

Karta Dużej Rodziny

Kalendarz Imprez

Mapa Gminy

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego

Powiat Policki

Powiatwy Urząd Pracy w Policach

Ewidencja Działalności Gospodarczej on-line

Gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe

Bezpłatny Informator SMS

Program Regionalny dla Rozwoju Pomorza Zachodniego

DEKLARACJA W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI

Logo projektu Kuźnia Dostępnych Stron Logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji Logo Spółdzielni Socjalnej FADO Logo Fundacji PCJ Otwarte Źródła

Projekt Kuźnia Dostępnych Stron współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Joomla Templates by Joomla-Monster.com
Wróć na górę

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Klauzula informacyjna

obowiązująca w Urzędzie Gminy Dobra w związku z treścią Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119.1).
Zgodnie z art. 13  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO), informujemy że:
1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane jest Wójt Gminy Dobra, z siedzibą: ul. Szczecińska 16a,  72-003 Dobra.
(dalej Wójt)

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, który może udzielić Państwu więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: inspektorodo@dobraszczecinska.pl 

3. Jaki jest cel i  podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych ?

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań ustawowych realizowanych przez Wójta na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. realizacji obowiązku podatkowego, wydawania dowodów osobistych, ewidencji ludności, prowadzenia działalności gospodarczej, pomocy rodzinom i osobom samotnym, zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie naszej Gminy, planowania przestrzennego i warunków zabudowy, realizacji inwestycji, dzierżawy lub sprzedaży gruntów, zatrudniania lub też na podstawie uzyskanej od Państwa zgody.
Przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Wójtowi. Niezbędne jest również do wypełniania obowiązków ciążących na Wójcie i ochrony żywotnych Państwa interesów.

Podstawą prawną jest np.:

- ustawa z 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym,
- ustawa z 12 stycznia 1991 r.  o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z 29 sierpnia 1997 r.  o strażach gminnych,
- ustawa z 17 czerwca 1966 o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych,
- ustawa z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
- ustawa z 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
  alkoholizmowi,
- ustawa z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy,
- ustawa z 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- ustawa z 5 stycznia 2011 r. kodeks wyborczy,
- ustawa z 20 maja 1971 r.  Kodeks wykroczeń,
- ustawa z 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

      oraz akty wykonawcze do w/w. ustaw.
 
 
4.  Komu będziemy przekazywać Państwa dane osobowe?

    Dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom, którzy współuczestniczą i
    wspierają Wójta w realizacji jego obowiązków wynikających z przepisów prawa lub
    uzyskanej od Państwa zgody. Mogą to być osoby fizyczne, osoby prawne lub ich organy
    np. urzędy centralne, inne jednostki samorządu terytorialnego, policja, sąd itp.
    
5.  Czy muszą nam Państwo podać dane osobowe?

    Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Państwa podania niektórych
    kategorii danych niezbędnych do realizacji naszych obowiązków (np. imion, nazwisk,
    adresu zamieszkania, nr PESEL). Podanie niektórych danych jest dobrowolne, ale w
    niektórych przypadkach niezbędne do realizacji zadań publicznych lub zawarcia umowy.

6.  Jak długo Wójt może przetwarzać dane osobowe?

     Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo
     wymaganego okresu utrzymania danych, realizacji umów w Państwa interesie, okres
     postępowań np. administracyjnych, sądowych, dochodzenia roszczeń itp., a w innym
     przypadku po ustaniu celu przetwarzania.

7. Jakie Państwo mają uprawnienia w zakresie przetwarzania swoich danych osobowych?

    Gwarantujemy spełnienie wszystkich Państwa praw wynikających z RODO, tj.:

       - przysługuje Państwu  prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania,
         usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do
         przenoszenia danych,
      -  w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody
         przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na
         zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
         cofnięciem,
      -  przysługuje Państwu  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa
         Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Jeśli wniosą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych Wójt przeanalizuje, czy podstawy do dalszego ich przetwarzania po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu.

9. Informujemy, że Państwa dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.

10. System informatyczny oraz dane, które zbieramy i przetwarzamy, są zabezpieczone przed względem technicznym (informatycznym), jak i prawnym wglądem osób trzecich. Spełniają one bardzo wysokie wymagania bezpieczeństwa zarówno pod względem technicznym (informatycznym), jak i prawnym.

11. Dane, które przesyłane są na nasze serwery są chronione przy pomocy protokołu SSL/TLS. Oznacza to, że dane osobowe przesyłane są przy wykorzystaniu zabezpieczeń kryptograficznych (szyfrowane).

12. Strona internetowa dobraszczecinska.pl wykorzystuje tzw. ciasteczka (cookies), przechowywane przez przeglądarkę internetową na twardym dysku komputera w celu przyspieszenia współpracy pomiędzy komputerem a naszymi serwerami. Dzięki wykorzystaniu cookies nie trzeba ponownie wprowadzać informacji za każdym razem kiedy użytkownik wraca na naszą stronę. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji zezwalającej na zapisywanie plików cookies, nie uniemożliwia korzystania z serwisu, ale w niektórych sytuacjach dostęp do jego części może być wolniejszy.

13. Ze względów bezpieczeństwa dane o adresie IP użytkownika serwisu, zapisywane są w logach systemowych serwera. Sam adres IP nie pozwala na bezpośrednią identyfikację użytkownika.