Strona Główna
Bezdomni
- Szczegóły
- Kategoria: Straż Gminna - Informacje
Okres zimowy niesie za sobą szereg niebezpieczeństw, utrudnień głównie w poruszaniu się po drogach. Odrębnym tematem, który w naszej Gminie nie występuje w dużej skali jest problem osób bezdomnych.
Policja i straż gminna na bieżąco reagują na każdy sygnał o osobie bezdomnej, patrolowane są potencjalne miejsca, gdzie takie osoby mogą przebywać.
Biorąc pod uwagę doświadczenia z lat ubiegłych najczęściej osoby bezdomne pojawiały się w miejscowości Mierzyn (pustostany przy ul. Grafitowa/Nasienna, Osiedle przy ul. Grafitowej, Wiatrak). Zdarzały się także pojedyncze przypadki pojawiania się osób bezdomnych w innych miejscowościach.
Straż Gminna prosi o natychmiastowe informowanie w przypadku zauważenia jakiejkolwiek osoby potrzebującej pomocy, także jeśli są to osoby w stanie nietrzeźwym, czy też przebywających w pustostanach, przyczepach, itp. Zgłoszenia przyjmują:
- 91 311 52 56 - Straż Gminna w Dobrej;
- 47 78 26 313 - Komisariat Policji w Mierzynie;
- 800 170 010 lub 696 031 168 - Bezpłatna infolinia Urzędu Wojewódzkiego;
- 112 – ogólnopolski numer alarmowy;
- 603 083 020 - całodobowy telefon interwencji kryzysowej (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach).
Komendant Straży Gminnej
Andrzej Budzyński
Deklaracja
- Szczegóły
- Kategoria: Gospodarka Odpadami - Informacje
Aby wypełnić deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Gminie Dobra przez platformę E-PUAP należy:
- Zalogować się lub założyć konto na platformie: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Kliknąć w bezpośredni link do deklaracji: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/ochrona-srodowiska/najczesciej-zalatwiane-sprawy/deklaracje-o-wysokosci-oplaty-za-gospodarowanie-odpadami-komunalnymi/3211012
lub - Zalogować się lub założyć konto na platformie: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Wybrać Katalog Spraw i znaleźć w nim ( wpisując kod pocztowy 72-003 ):
URZĄD GMINY W DOBREJ
72-003 DOBRA, UL. SZCZECIŃSKA 16A
- Wybrać w Katalogu Spraw -> Ochrona Środowiska -> Najczęściej załatwiane sprawy:
Deklaracja, korekta deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Wypełnić, podpisać i wysłać deklarację.
Po wysłaniu deklaracji system E-PUAP automatycznie generuje UPP (Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia), które jest oficjalnym potwierdzeniem przyjęcia dokumentu przez Urząd Gminy.
Dla poprawnego wyświetlania się formularza zalecaną przeglądarką jest Mozilla Firefox.
Zachęcamy do obejrzenia filmu z instrukcją wypełnienia e-deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Podsumowanie 29 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Gminie Dobra
- Szczegóły
- Kategoria: Imprezy
40 693,51 PLN i 86,85 euro
zostało zebranych przez naszych Wolontariuszy
do eSkarbonki dorzuciło się 314 osób pomagających, którzy wpłacili 15 906 PLN ( i jeszcze wpłacają ! )
Pieniądze zaraz po zakończeniu akcji zostaną przekazane do banku, na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Szczególne podziękowania kieruję do Wolontariuszy i ich Opiekunów za kwestowanie i zbiórkę pieniędzy w tym trudnym dla wszystkich czasie oraz wszystkich osób zaangażowanych w przygotowanie i przeprowadzenie 29 finału w Gminie Dobra.
Dziękuje mieszkańcom Gminy Dobra za hojność i otwarte serca wspierające WOŚP.
Teresa Dera
Wójt Gminy Dobra
eSkarbonka WOŚP
- Szczegóły
- Kategoria: Gminne Centrum Kultury i Bibliotek
31 stycznia 2021 odbędzie się 29 Finał WOŚP . Już dziś można wesprzeć cel 29 Finału WOŚP, czyli oddziały dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.
Sztab #1349 Gminne Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej utworzył eSkarbonkę, do której można już wrzucić datki za pomocą kilku kliknięć https://eskarbonka.wosp.org.pl/hwkznb.
Uchwała Nr XI/144/2019 Rady Gminy Dobra z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia kryteriów rekrutacji do przedszkola, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz publicznych innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Dob
- Szczegóły
- Kategoria: Szkolnictwo
Uchwała Nr XI/144/2019 Rady Gminy Dobra z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia kryteriów rekrutacji do przedszkola, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz publicznych innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Dobra >> pobierz (pdf)
Zarządzenie Nr 13/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do publicznych przedszkoli
- Szczegóły
- Kategoria: Szkolnictwo
Zarządzenie Nr 13/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra >> pobierz (pdf)
Zarządzenie Nr 11/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do publicznych innych form wychowania przedszkolnego
- Szczegóły
- Kategoria: Szkolnictwo
Zarządzenie Nr 11/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do publicznych innych form wychowania przedszkolnego, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra >> pobierz (pdf)