• Przejdź do menu
  • Przejdź do treści głównej
  • Przejdź do treści dodatkowej
  • Tryb domyślny
  • Tryb nocny
  • Kontrast
  • Aa Aa Aa
  • Stały układ Szeroki układ
  • A- A A+
Herb Gminy Dobra
  • Deklaracje 2021

    Kliknij w baner i dowiedz się więcej !

  • Aplikacja Blisko
  • GMINA DOBRA Z GÓRY

    Serdecznie zapraszamy do obejrzenia filmu "GMINA DOBRA Z GÓRY".

    ... z góry zobaczysz więcej

  • Płatność kartą
  • Rondo w Dobrej z lotu ptaka
  • Szkoła w Mierzynie
  • Schronisko w Dobrej
Previous Next
1234567

  • Jesteś tutaj:  
  • Strona Główna

Strona Główna

Zarządzenie Nr 10/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do oddziałów przedszkolnych w psp

Szczegóły
Kategoria: Szkolnictwo
Opublikowano: 29 styczeń 2021

Zarządzenie Nr 10/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra >> pobierz (pdf)

Zarządzenie Nr 12/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do klas pierwszych szkół podstawowych

Szczegóły
Kategoria: Szkolnictwo
Opublikowano: 29 styczeń 2021

Zarządzenie Nr 12/2021 Wójta Gminy Dobra z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2021/2022 do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobra >> pobierz (pdf)

Uchwała Nr XXX/402/2018 Rady Gminy Dobra z dnia 22 lutego 2018 r. w sprawie ustalenia zasad i kryteriów rekrutacji do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Dobra

Szczegóły
Kategoria: Szkolnictwo
Opublikowano: 29 styczeń 2021

Uchwała Nr XXX/402/2018 Rady Gminy Dobra z dnia 22 lutego 2018 r. w sprawie ustalenia zasad i kryteriów rekrutacji do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Dobra >> pobierz (pdf)

Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej od stycznia br. realizuje pomoc materialną o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Dobra

Szczegóły
Kategoria: Nieprzypisany
Opublikowano: 29 styczeń 2021

Informuję, że nastąpiła zmiana podmiotu wypłacającego pomoc materialną o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Dobra.

Od stycznia 2021 r. wszelkie sprawy związane ze stypendiami i zasiłkami socjalnymi prowadzone są przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej, ul. Graniczna 24 A.

Osoba do kontaktu: Patrycja Karczyńska, tel.: 91-311-33-04, 507-824-043

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
Krystyna Ryszkiewicz

Wiadomości Gminy Dobra: 28 stycznia 2021 r.

Szczegóły
Kategoria: Nieprzypisany
Opublikowano: 29 styczeń 2021

Zapraszamy do obejrzenia Wiadomości Gminy Dobra.
W programie:
- Budowa ścieżki rowerowej Łęgi - Stolec
- Budżet Obywatelski Gminy Dobra
- Transport mieszkańców na szczepienia
- Świadczenia wychowawcze 500+
- Pomóżmy bezdomnym przetrwać zimę

Informacje dotyczące naboru kandydatów na rachmistrzów spisowych

Szczegóły
Kategoria: Nieprzypisany
Opublikowano: 28 styczeń 2021

GUS - logo Narodowego Spisu Powszechnego

 

Informacje zostały zaktualizowane w artykule: 

Zaktualizowane informacje dotyczące naboru kandydatów na rachmistrzów spisowych w dniu 29 stycznia 2021r. 

Czytaj więcej: Informacje dotyczące naboru kandydatów na...

Nabór na rachmistrzów spisowych do Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021

Szczegóły
Kategoria: Nieprzypisany
Opublikowano: 28 styczeń 2021

Plakat naboru

Zostań Ambasadorem Pomorza Zachodniego

Szczegóły
Kategoria: Nieprzypisany
Opublikowano: 28 styczeń 2021

Bezpłatny kurs dl kandydatów na przewodników turystycznych przygotowujący do zewnętrznego egzaminu PTTK w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Ludowym tel. 729 871 074

Uwaga przedsiębiorcy i właściciele nieruchomości niezamieszkałych!

Szczegóły
Kategoria: Nieprzypisany
Opublikowano: 26 styczeń 2021

Kosze na śmieciUrząd Gminy Dobra informuje, że każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą zobowiązany jest podpisać indywidualną umowę na korzystanie z usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych – z przedsiębiorcą/podmiotem wpisanym do rejestru działalności regulowanej. Rejestr działalności regulowanej znajduje się na stronie urzędu gminy w zakładce gospodarka odpadami/ wykaz przedsiębiorców – odbiór odpadów.

Dotyczy to m.in.: placówek oświatowych (prywatnych), placówek zdrowotnych, sklepów, lokali gastronomicznych, handlowych, usługowych, banków, poczty, biura, wszystkich innych jednostek usługowych, organizacyjnych, obiektów produkcyjnych, zakładów usługowych i handlowych itp.

Koszt i częstotliwość odbioru odpadów zależą od podpisanej umowy z wybraną firmą. Umowa ta musi mieć charakter pisemny.

Czytaj więcej: Uwaga przedsiębiorcy i właściciele nieruchomości...

Poświąteczna zbiórka choinek

Szczegóły
Kategoria: Zbiórka choinek
Opublikowano: 26 styczeń 2021

ChoinkaChoinki są odbierane w ostatnim dniu roboczym miesiąca stycznia 2021 r. TYLKO I WYŁĄCZNIE z miejsc/punktów wywozowych z poniższej listy.

Mieszkańcy mogą również oddać choinki do PSZOK’u w Dobrej przy ul. Zwierzynieckiej 4.

Choinki nie będą odbierane sprzed nieruchomości.

Czytaj więcej: Poświąteczna zbiórka choinek

Strona 5 z 372

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Następny artykuł
  • koniec

MENU GŁÓWNE

  • KORONAWIRUS - informacje
  • Strona główna
  • Miejscowości
  • Dane teleadresowe - kontakt
  • NIP, REGON
  • Bezrobocie w powiecie polickim
  • Służba Zdrowia
  • Komunikacja autobusowa
  • Gmina w obiektywie
  • PUP Police - terminy
  • Sołectwa
  • Szkolnictwo
  • Schronisko dla zwierząt
  • Straż Gminna
  • Imprezy
  • Świetlice
  • Fundusze unijne
  • Pomoc Prawna
  • Linia 220 kV Krajnik-Glinki
  • Postawa godna naśladowania
  • Zabytki

Rada Gminy Dobra

  • System do obsługi Rady Gminy
  • Głosowania z sesji Rady Gminy Dobra - I i II sesja pozostałe w zakładce System do obsługi Rady Gminy

Gospodarka Odpadami

  • Gospodarka odpadami w gminie Dobra - filmy animacyjne
  • Harmonogram wywozu odpadów od osób fizycznych - APLIKACJA BLISKO
  • Czystsze Powietrze
  • Edukacja ekologiczna i prawidłowa segregacja odpadów
  • Sprawozdawczość
  • Zmiany w systemie gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Dobra w roku 2021
  • PSZOK
  • Punkty zbierania odpadów folii, sznurka i opon z gospodarstw rolnych
  • Bieżące informacje i komunikaty
  • Uchwały
  • Deklaracja
  • Stawki opłat i terminy płatności
  • Zbiórka choinek
  • Odpady wielkogabarytowe
  • Baterie, przeterminowane leki, igły i strzykawki
  • Obowiązki właścicieli nieruchomości
  • Wpis do rejestru działalności regulowanej
  • Miejsca zagospodarowania odpadów
  • Wykaz przedsiębiorców - odbiór odpadów komunalnych
  • Wykaz firm asenizacyjnych
  • Poziomy recyklingu
  • Podmioty zbierające zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny

Gospodarka Komunalna

  • Organizacja ruchu, znaki drogowe
  • Remonty dróg
  • Eksploatacja wodociągów
  • Eksploatacja oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnych i przepompowni
  • Utrzymanie rowów melioracyjnych
  • Eksploatacja kanalizacji deszczowej
  • Oświetlenie solarne i hybrydowe
  • Montaż tablic z nazwą ulic

Bezpieczeństwo

  • Informacje i komunikaty
  • Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego
  • Zarządzanie Kryzysowe
  • Ostrzeżenia
  • Poradniki
  • Obrona Cywilna

Sport i rekreacja

  • Sale gimnastyczne
    • przy PSP Bezrzecze
    • przy PSP Mierzyn
    • przy PSP Dobra
  • Szlak rowerowy Grzepnica - Sławoszewo
  • Teren sportowo-rekreacyjny "Mierzynianka"
    • Informacje
    • Godziny otwarcia
    • Regulamin i opłaty
    • Kalendarz imprez
  • Orlik 2012
    • Informacje
    • Godziny otwarcia
    • Regulamin
    • Atesty
    • Kalendarz imprez
  • Ścieżka rowerowa Buk - Łęgi
  • „Profilaktyka poprzez sport”
  • Minimundial 2016
  • Minimundial 2017
  • Minimundial 2018
  • Minimundial 2019
  • Zajęcia fitness

Inwestycje

  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021

Współpraca z partnerami

  • WŁOSI
  • NIEMCY
  • Współpraca z Gminami

NA SKRÓTY

Zobacz filmy promujące Gminę - youtube - link zewnętrzny

Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Dobra

Logo konsultacji społecznych

Przekaż 1% w gminie Dobraw gminie Dobra

Darmowy Program PIT
dostarcza firma
PITax.pl Łatwe podatki

Świadczenia rodzinne 500+

Karta Dużej Rodziny

Kalendarz Imprez

Mapa Gminy

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego

Powiat Policki

Powiatwy Urząd Pracy w Policach

Ewidencja Działalności Gospodarczej on-line

Gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe

Bezpłatny Informator SMS

Program Regionalny dla Rozwoju Pomorza Zachodniego

DEKLARACJA W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI

Logo projektu Kuźnia Dostępnych Stron Logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji Logo Spółdzielni Socjalnej FADO Logo Fundacji PCJ Otwarte Źródła

Projekt Kuźnia Dostępnych Stron współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Joomla Templates by Joomla-Monster.com
Wróć na górę

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Klauzula informacyjna

obowiązująca w Urzędzie Gminy Dobra w związku z treścią Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119.1).
Zgodnie z art. 13  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO), informujemy że:
1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane jest Wójt Gminy Dobra, z siedzibą: ul. Szczecińska 16a,  72-003 Dobra.
(dalej Wójt)

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, który może udzielić Państwu więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: inspektorodo@dobraszczecinska.pl 

3. Jaki jest cel i  podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych ?

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań ustawowych realizowanych przez Wójta na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. realizacji obowiązku podatkowego, wydawania dowodów osobistych, ewidencji ludności, prowadzenia działalności gospodarczej, pomocy rodzinom i osobom samotnym, zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie naszej Gminy, planowania przestrzennego i warunków zabudowy, realizacji inwestycji, dzierżawy lub sprzedaży gruntów, zatrudniania lub też na podstawie uzyskanej od Państwa zgody.
Przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Wójtowi. Niezbędne jest również do wypełniania obowiązków ciążących na Wójcie i ochrony żywotnych Państwa interesów.

Podstawą prawną jest np.:

- ustawa z 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym,
- ustawa z 12 stycznia 1991 r.  o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z 29 sierpnia 1997 r.  o strażach gminnych,
- ustawa z 17 czerwca 1966 o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych,
- ustawa z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
- ustawa z 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
  alkoholizmowi,
- ustawa z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy,
- ustawa z 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- ustawa z 5 stycznia 2011 r. kodeks wyborczy,
- ustawa z 20 maja 1971 r.  Kodeks wykroczeń,
- ustawa z 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

      oraz akty wykonawcze do w/w. ustaw.
 
 
4.  Komu będziemy przekazywać Państwa dane osobowe?

    Dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom, którzy współuczestniczą i
    wspierają Wójta w realizacji jego obowiązków wynikających z przepisów prawa lub
    uzyskanej od Państwa zgody. Mogą to być osoby fizyczne, osoby prawne lub ich organy
    np. urzędy centralne, inne jednostki samorządu terytorialnego, policja, sąd itp.
    
5.  Czy muszą nam Państwo podać dane osobowe?

    Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Państwa podania niektórych
    kategorii danych niezbędnych do realizacji naszych obowiązków (np. imion, nazwisk,
    adresu zamieszkania, nr PESEL). Podanie niektórych danych jest dobrowolne, ale w
    niektórych przypadkach niezbędne do realizacji zadań publicznych lub zawarcia umowy.

6.  Jak długo Wójt może przetwarzać dane osobowe?

     Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo
     wymaganego okresu utrzymania danych, realizacji umów w Państwa interesie, okres
     postępowań np. administracyjnych, sądowych, dochodzenia roszczeń itp., a w innym
     przypadku po ustaniu celu przetwarzania.

7. Jakie Państwo mają uprawnienia w zakresie przetwarzania swoich danych osobowych?

    Gwarantujemy spełnienie wszystkich Państwa praw wynikających z RODO, tj.:

       - przysługuje Państwu  prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania,
         usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do
         przenoszenia danych,
      -  w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody
         przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na
         zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
         cofnięciem,
      -  przysługuje Państwu  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa
         Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Jeśli wniosą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych Wójt przeanalizuje, czy podstawy do dalszego ich przetwarzania po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu.

9. Informujemy, że Państwa dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.

10. System informatyczny oraz dane, które zbieramy i przetwarzamy, są zabezpieczone przed względem technicznym (informatycznym), jak i prawnym wglądem osób trzecich. Spełniają one bardzo wysokie wymagania bezpieczeństwa zarówno pod względem technicznym (informatycznym), jak i prawnym.

11. Dane, które przesyłane są na nasze serwery są chronione przy pomocy protokołu SSL/TLS. Oznacza to, że dane osobowe przesyłane są przy wykorzystaniu zabezpieczeń kryptograficznych (szyfrowane).

12. Strona internetowa dobraszczecinska.pl wykorzystuje tzw. ciasteczka (cookies), przechowywane przez przeglądarkę internetową na twardym dysku komputera w celu przyspieszenia współpracy pomiędzy komputerem a naszymi serwerami. Dzięki wykorzystaniu cookies nie trzeba ponownie wprowadzać informacji za każdym razem kiedy użytkownik wraca na naszą stronę. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji zezwalającej na zapisywanie plików cookies, nie uniemożliwia korzystania z serwisu, ale w niektórych sytuacjach dostęp do jego części może być wolniejszy.

13. Ze względów bezpieczeństwa dane o adresie IP użytkownika serwisu, zapisywane są w logach systemowych serwera. Sam adres IP nie pozwala na bezpośrednią identyfikację użytkownika.