• Przejdź do menu
  • Przejdź do treści głównej
  • Przejdź do treści dodatkowej
  • Tryb domyślny
  • Tryb nocny
  • Kontrast
  • Aa Aa Aa
  • Stały układ Szeroki układ
  • A- A A+
Herb Gminy Dobra
  • Deklaracje 2021

    Kliknij w baner i dowiedz się więcej !

  • Aplikacja Blisko
  • GMINA DOBRA Z GÓRY

    Serdecznie zapraszamy do obejrzenia filmu "GMINA DOBRA Z GÓRY".

    ... z góry zobaczysz więcej

  • Płatność kartą
  • Rondo w Dobrej z lotu ptaka
  • Szkoła w Mierzynie
  • Schronisko w Dobrej
Previous Next
1234567

  • Jesteś tutaj:  
  • Strona Główna

Strona Główna

Życzenia Noworoczne

Szczegóły
Kategoria: Nieprzypisany
Opublikowano: 31 grudzień 2020

Drodzy Mieszkańcy. W nadchodzącym Nowym Roku 2021 życzymy, by spełniły się Państwa nadzieje a plany oraz zamierzenia udało się zrealizować z sukcesem.  Życzymy także by w życiu rodzinnym nie zabrakło szczęścia i przede wszystkim zdrowia.

Akt wandalizmu na terenie lapidarium w Dołujach

Szczegóły
Kategoria: Nieprzypisany
Opublikowano: 31 grudzień 2020

Fragment muru cmentarza w Dołujach w grafiti22 grudnia bieżącego roku Gmina Dobra odebrała prace przy budowie lapidarium w Dołujach, które bez wątpienia może stać się jedną z wizytówek Gminy. Niestety, już po tygodniu od odebrania prac dokonano pierwszego aktu wandalizmu, którym bez wątpienia jest wymalowanie sprayem części dopiero co odrestaurowanego fragmentu muru byłego cmentarza w Dołujach. 

Jest to kolejny przypadek dewastacji tego, co służy nam wszystkim i jest wizytówką nas wszystkich. Dlatego zwracamy się z apelem by nie pozostawać obojętnym na takie działania. Jeśli macie Państwo informacje, które mogą pomóc w ukaraniu sprawców tego działania – prosimy o przekazanie informacji do Straży Gminnej 91 311 52 56 lub na Policję nr tel. 997.

Koszty napraw powinni ponosić ci, którzy niszczą, a nie ci którzy szanują.

Kierownik WKI

Gmina Dobra realizuje projekt „Zdalna Szkoła+”

Szczegóły
Kategoria: Szkolnictwo
Opublikowano: 30 grudzień 2020

Logotypy projektu Zdalna Szkoła +

Gmina Dobra realizuje projekt w ramach zawartej umowy o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 osi priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego internetu” działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. „Zdalna Szkoła +” w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.

Wartość uzyskanego przez Gminę Dobra dofinansowania wyniosło 54 972,40 zł i jest przeznaczone na zakup 20 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem dla szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Dobra. Dzięki dofinansowaniu do niżej wymienionych szkół trafił nowoczesny sprzęt do zdalnego nauczania:

Czytaj więcej: Gmina Dobra realizuje projekt „Zdalna Szkoła+”

Awaria sieci wodociągowej w Bezrzeczu

Szczegóły
Kategoria: Sołectwo Bezrzecze
Opublikowano: 30 grudzień 2020

Wodociągi Zachodniopomorskie informują, iż z powodu awarii sieci wodociągowej wstrzymana została dostawa wody w Bezrzeczu w rejonie ul. ul. Parkowa, Miętowa, Bukszpanowa, - planowany termin zakończenia robót godzina 14.00

Konkurs Ekologiczny pt. „Mistrz Recyklingu i Przyjaciele”

Szczegóły
Kategoria: Nieprzypisany
Opublikowano: 30 grudzień 2020

Plakat konkursu

Czytaj więcej: Konkurs Ekologiczny pt. „Mistrz Recyklingu i...

STOP POWODZI – konsultacje społeczne

Szczegóły
Kategoria: Nieprzypisany
Opublikowano: 30 grudzień 2020

Logo konsultacjiRuszyły konsultacje społeczne dotyczące planów zarządzania ryzykiem powodziowym dla obszarów dorzeczy – projektu prowadzonego przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie.

Minister Infrastruktury zaprasza wszystkich zainteresowanych na półroczne konsultacje społeczne projektów aktualizowanych planów zarządzania ryzykiem powodziowym (aPZRP) dla obszarów dorzeczy.

Konsultacje potrwają od 22 grudnia 2020 r. do 22 czerwca 2021 r. W tym czasie zaplanowano 28 spotkań konsultacyjnych w całej Polsce.

Zarówno projekty, których dotyczą konsultacje, jak i szczegóły dotyczące planowanych spotkań oraz innych możliwości przekazywania uwag do projektów dostępne są na stronie internetowej www.stoppowodzi.pl

Zmiana harmonogramu wywozu odpadów komunalnych w związku ze świętem Trzech Króli

Szczegóły
Kategoria: Gospodarka Odpadami - Informacje
Opublikowano: 30 grudzień 2020

W związku ze Świętem Trzech Króli (06.01.2021) odpady komunalne (w pojemnikach) będą odbierane zgodnie z poniższym harmonogramem:  04.01.21  PONIEDZIAŁEK – odbiór bez zmian 05.01.21  WTOREK – odbiór bez zmian 06.01.21  ŚRODA – ŚWIĘTO 07.01.21  CZWARTEK – odbiór środowy 08.01.21  PIĄTEK – odbiór czwartkowy 09.01.21  SOBOTA – odbiór piątkowy

Zmienione godziny działania PSZOK w dniu 31.12.2020

Szczegóły
Kategoria: Gospodarka Odpadami - Informacje
Opublikowano: 30 grudzień 2020

 PSZOK z lotu ptakaUprzejmie informujemy, że w dniu 31.12.2020r. PSZOK w Dobrej przy ul. Zwierzynieckiej 4 będzie czynny do godziny 13:00.

Kierownik WGOKiE

Zmiany w systemie gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Dobra w roku 2021

Szczegóły
Kategoria: Zmiany w gospodarce odpadami od 2021r.
Opublikowano: 30 grudzień 2020

Grafika przedstawiająca segregację śmieci

Konieczność przyjęcia nowych rozwiązań wymusiła nowelizacja ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z ubiegłego roku. Wchodzą one w życie z dniem 01 stycznia 2021 roku.

Najważniejsze przyjęte rozwiązania :

  1. Nowy wzór deklaracji. Formularz umieszczony zostanie na stronie dobraszczecinska.pl>>GOSPODARKA ODPADAMI>>DEKLARACJA. Formularz należy pobrać, wypełnić, zapisać w formacie pdf, następnie podpisać podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym i wysłać poprzez EPUAP jako załącznik do pisma.

W tej zakładce umieszczony zostanie również wzór wypełnionej deklaracji.

  1. Termin złożenia deklaracji - zgodnie z ustawą:

     Właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć nową deklarację w terminie:

  1. 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca lub powstania na danej nieruchomości odpadów komunalnych. 
  2. do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana - w przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub określonej w deklaracji ilości odpadów komunalnych powstających na danej nieruchomości. W przypadku metody jaka funkcjonuje w naszej gminie (od wody za rok poprzedni) termin - do 10 lutego.

Nie złożenie deklaracji w ustawowym terminie  zgodnie z art. 10 ust 2b może skutkować nałożeniem grzywny.

  1. Obowiązkowa segregacja odpadów dla wszystkich.
    Warunki uznania, że odpady zbierane są w sposób selektywny ujęte są w Rozdziale 4 regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie.
  1. Dwa razy do roku, podmiot świadczący usługi odbioru odpadów przekaże właścicielom nieruchomości pakiet worków: 15 szt. niebieskich (na papier), 30 szt. żółtych (metal, plastik), 10 szt. zielonych (szkło) 25 szt. brązowych (na odpady kuchenne i odpady zielone), 10 szt. worków biodegradowalnych i kompostowalnych na odpady tylko kuchenne, zbierane w okresie zimowym grudzień – luty (w tych miesiącach z przed nieruchomości nie będą odbierane inne bioodpady). W pozostałych miesiącach (marzec – listopad) odpady kuchenne będą odbierane razem z odpadami zielonymi z ogrodów, w workach brązowych 120 l. Zbiórka choinek, tak jak dotychczas, odbywać się będzie w ostatni dzień roboczy miesiąca stycznia z wyznaczonych punktów wywozowych lub w sposób ciągły będzie można je oddać do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych przy ul. Zwierzynieckiej 4 w Dobrej.
  2. Zwiększona została częstotliwość odbioru bioodpadów: kwiecień - listopad jeden raz na tydzień, a grudzień - marzec raz na 2 tygodnie. Konieczność częstszego odbioru bioodpadów, także w okresie zimowym wynika z bezwzględnego zakazu umieszczania odpadów kuchennych w pojemniku na odpady zmieszane.
  3. Wprowadzono ulgę w wysokość 0,80 zł od 1 m3 zużytej wody w opłacie dla osób, które zadeklarują kompostowanie bioodpadów na swojej posesji. Warunek to posiadanie kompostownika. Wymagania dot. kompostowania bioodpadów zawarte są w rozdziale 3 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra.
  4. Pozostawiono bez zmian wysokość stawki za 1 m3 zużytej wody, od której obliczana jest opłata miesięczna, która wynosi 4,80 zł.
  5. Brak możliwości spalania bioodpadów stanowiących odpady roślinne na terenie nieruchomości w okresie od 1 marca do 15 kwietnia i od 1 października do 30 listopada. Spalanie bioodpadów jest  niezgodne z art. 31 ust.7 ustawy o odpadach, który stanowi, że dopuszcza się spalanie zgromadzonych pozostałości roślinnych poza instalacjami i urządzeniami, chyba że są one objęte obowiązkiem selektywnego zbierania. W naszej gminie bioodpady są objęte systemem segregacji jak i odbierana jest ich każda ilość wytworzona na terenie nieruchomości zamieszkałej, dlatego też ich spalanie jest zabronione.
  6. Regulowanie opłaty za gospodarowanie odpadami Komunalnymi
    Opłaty należy wnosić na przypisany dla każdej nieruchomości indywidualny nr rachunku bankowego nadany przez urząd Gminy lub osobiście w Kasie Urzędu Gminy Dobra w Wydziale ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji z siedzibą przy ul. Granicznej 39 B w miejscowości Dobra.

Bieżące informacje w sprawie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi można uzyskać pod telefonem: 91 424 44 90 lub 91 311 34 16

Zachęcamy wszystkich mieszkańców do zainstalowania aplikacji BLISKO. Szczegółowe informacje dotyczące samej instalacji znajdują się na stronie www.dobraszczecinska.pl/zakładka GOSPODARKA ODPADAMI/pod zakładka Harmonogram wywozu odpadów od osób fizycznych - APLIKACJA BLISKO. Dzięki aplikacji można między innymi sprawdzić harmonogram wywozu odpadów z danego adresu, uzyskiwać bieżące informacje dotyczące odbioru odpadów oraz zasady prawidłowej segregacji.

Projekty złożone do Budżetu Obywatelskiego na rok 2021

Szczegóły
Kategoria: Budżet Obywatelski
Opublikowano: 29 grudzień 2020

Logo Budżetu ObywatelskiegoDo budżetu obywatelskiego na rok 2021 wpłynęło 20 projektów, 13 z nich to wnioski inwestycyjne.

Złożone propozycje projektów inwestycyjnych miałyby zostać zrealizowane w sołectwach: Bezrzecze, Buk, Dobra, Dołuje, Łęgi, Mierzyn, Stolec oraz Wołczkowo.

Natomiast projekty nieinwestycyjne złożyły sołectwa: Bezrzecze, Dołuje, Grzepnica, Łęgi, Mierzyn, Rzędziny i Wołczkowo.

Obecnie wszystkie projekty są na etapie weryfikacji formalnej, a następnie przejdą przez weryfikację merytoryczną. Lista zakwalifikowanych projektów zostanie podana do dnia 18 stycznia 2021 roku. Głosować na wybrane projekty będzie można od 1 lutego 2021 r.

Więcej informacji dotyczących budżetu obywatelskiego Gminy Dobra znajduje się na stronie: www.dobraszczecinska.budzet-obywatelski.org

Kierownik WKI

Strona 9 z 372

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Następny artykuł
  • koniec

MENU GŁÓWNE

  • KORONAWIRUS - informacje
  • Strona główna
  • Miejscowości
  • Dane teleadresowe - kontakt
  • NIP, REGON
  • Bezrobocie w powiecie polickim
  • Służba Zdrowia
  • Komunikacja autobusowa
  • Gmina w obiektywie
  • PUP Police - terminy
  • Sołectwa
  • Szkolnictwo
  • Schronisko dla zwierząt
  • Straż Gminna
  • Imprezy
  • Świetlice
  • Fundusze unijne
  • Pomoc Prawna
  • Linia 220 kV Krajnik-Glinki
  • Postawa godna naśladowania
  • Zabytki

Rada Gminy Dobra

  • System do obsługi Rady Gminy
  • Głosowania z sesji Rady Gminy Dobra - I i II sesja pozostałe w zakładce System do obsługi Rady Gminy

Gospodarka Odpadami

  • Gospodarka odpadami w gminie Dobra - filmy animacyjne
  • Harmonogram wywozu odpadów od osób fizycznych - APLIKACJA BLISKO
  • Czystsze Powietrze
  • Edukacja ekologiczna i prawidłowa segregacja odpadów
  • Sprawozdawczość
  • Zmiany w systemie gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Dobra w roku 2021
  • PSZOK
  • Punkty zbierania odpadów folii, sznurka i opon z gospodarstw rolnych
  • Bieżące informacje i komunikaty
  • Uchwały
  • Deklaracja
  • Stawki opłat i terminy płatności
  • Zbiórka choinek
  • Odpady wielkogabarytowe
  • Baterie, przeterminowane leki, igły i strzykawki
  • Obowiązki właścicieli nieruchomości
  • Wpis do rejestru działalności regulowanej
  • Miejsca zagospodarowania odpadów
  • Wykaz przedsiębiorców - odbiór odpadów komunalnych
  • Wykaz firm asenizacyjnych
  • Poziomy recyklingu
  • Podmioty zbierające zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny

Gospodarka Komunalna

  • Organizacja ruchu, znaki drogowe
  • Remonty dróg
  • Eksploatacja wodociągów
  • Eksploatacja oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnych i przepompowni
  • Utrzymanie rowów melioracyjnych
  • Eksploatacja kanalizacji deszczowej
  • Oświetlenie solarne i hybrydowe
  • Montaż tablic z nazwą ulic

Bezpieczeństwo

  • Informacje i komunikaty
  • Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego
  • Zarządzanie Kryzysowe
  • Ostrzeżenia
  • Poradniki
  • Obrona Cywilna

Sport i rekreacja

  • Sale gimnastyczne
    • przy PSP Bezrzecze
    • przy PSP Mierzyn
    • przy PSP Dobra
  • Szlak rowerowy Grzepnica - Sławoszewo
  • Teren sportowo-rekreacyjny "Mierzynianka"
    • Informacje
    • Godziny otwarcia
    • Regulamin i opłaty
    • Kalendarz imprez
  • Orlik 2012
    • Informacje
    • Godziny otwarcia
    • Regulamin
    • Atesty
    • Kalendarz imprez
  • Ścieżka rowerowa Buk - Łęgi
  • „Profilaktyka poprzez sport”
  • Minimundial 2016
  • Minimundial 2017
  • Minimundial 2018
  • Minimundial 2019
  • Zajęcia fitness

Inwestycje

  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021

Współpraca z partnerami

  • WŁOSI
  • NIEMCY
  • Współpraca z Gminami

NA SKRÓTY

Zobacz filmy promujące Gminę - youtube - link zewnętrzny

Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Dobra

Logo konsultacji społecznych

Przekaż 1% w gminie Dobraw gminie Dobra

Darmowy Program PIT
dostarcza firma
PITax.pl Łatwe podatki

Świadczenia rodzinne 500+

Karta Dużej Rodziny

Kalendarz Imprez

Mapa Gminy

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego

Powiat Policki

Powiatwy Urząd Pracy w Policach

Ewidencja Działalności Gospodarczej on-line

Gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe

Bezpłatny Informator SMS

Program Regionalny dla Rozwoju Pomorza Zachodniego

DEKLARACJA W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI

Logo projektu Kuźnia Dostępnych Stron Logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji Logo Spółdzielni Socjalnej FADO Logo Fundacji PCJ Otwarte Źródła

Projekt Kuźnia Dostępnych Stron współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Joomla Templates by Joomla-Monster.com
Wróć na górę

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Klauzula informacyjna

obowiązująca w Urzędzie Gminy Dobra w związku z treścią Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119.1).
Zgodnie z art. 13  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO), informujemy że:
1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane jest Wójt Gminy Dobra, z siedzibą: ul. Szczecińska 16a,  72-003 Dobra.
(dalej Wójt)

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, który może udzielić Państwu więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: inspektorodo@dobraszczecinska.pl 

3. Jaki jest cel i  podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych ?

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań ustawowych realizowanych przez Wójta na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. realizacji obowiązku podatkowego, wydawania dowodów osobistych, ewidencji ludności, prowadzenia działalności gospodarczej, pomocy rodzinom i osobom samotnym, zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie naszej Gminy, planowania przestrzennego i warunków zabudowy, realizacji inwestycji, dzierżawy lub sprzedaży gruntów, zatrudniania lub też na podstawie uzyskanej od Państwa zgody.
Przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Wójtowi. Niezbędne jest również do wypełniania obowiązków ciążących na Wójcie i ochrony żywotnych Państwa interesów.

Podstawą prawną jest np.:

- ustawa z 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym,
- ustawa z 12 stycznia 1991 r.  o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z 29 sierpnia 1997 r.  o strażach gminnych,
- ustawa z 17 czerwca 1966 o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych,
- ustawa z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
- ustawa z 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
  alkoholizmowi,
- ustawa z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy,
- ustawa z 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- ustawa z 5 stycznia 2011 r. kodeks wyborczy,
- ustawa z 20 maja 1971 r.  Kodeks wykroczeń,
- ustawa z 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

      oraz akty wykonawcze do w/w. ustaw.
 
 
4.  Komu będziemy przekazywać Państwa dane osobowe?

    Dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom, którzy współuczestniczą i
    wspierają Wójta w realizacji jego obowiązków wynikających z przepisów prawa lub
    uzyskanej od Państwa zgody. Mogą to być osoby fizyczne, osoby prawne lub ich organy
    np. urzędy centralne, inne jednostki samorządu terytorialnego, policja, sąd itp.
    
5.  Czy muszą nam Państwo podać dane osobowe?

    Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Państwa podania niektórych
    kategorii danych niezbędnych do realizacji naszych obowiązków (np. imion, nazwisk,
    adresu zamieszkania, nr PESEL). Podanie niektórych danych jest dobrowolne, ale w
    niektórych przypadkach niezbędne do realizacji zadań publicznych lub zawarcia umowy.

6.  Jak długo Wójt może przetwarzać dane osobowe?

     Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo
     wymaganego okresu utrzymania danych, realizacji umów w Państwa interesie, okres
     postępowań np. administracyjnych, sądowych, dochodzenia roszczeń itp., a w innym
     przypadku po ustaniu celu przetwarzania.

7. Jakie Państwo mają uprawnienia w zakresie przetwarzania swoich danych osobowych?

    Gwarantujemy spełnienie wszystkich Państwa praw wynikających z RODO, tj.:

       - przysługuje Państwu  prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania,
         usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do
         przenoszenia danych,
      -  w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody
         przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na
         zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
         cofnięciem,
      -  przysługuje Państwu  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa
         Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Jeśli wniosą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych Wójt przeanalizuje, czy podstawy do dalszego ich przetwarzania po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu.

9. Informujemy, że Państwa dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.

10. System informatyczny oraz dane, które zbieramy i przetwarzamy, są zabezpieczone przed względem technicznym (informatycznym), jak i prawnym wglądem osób trzecich. Spełniają one bardzo wysokie wymagania bezpieczeństwa zarówno pod względem technicznym (informatycznym), jak i prawnym.

11. Dane, które przesyłane są na nasze serwery są chronione przy pomocy protokołu SSL/TLS. Oznacza to, że dane osobowe przesyłane są przy wykorzystaniu zabezpieczeń kryptograficznych (szyfrowane).

12. Strona internetowa dobraszczecinska.pl wykorzystuje tzw. ciasteczka (cookies), przechowywane przez przeglądarkę internetową na twardym dysku komputera w celu przyspieszenia współpracy pomiędzy komputerem a naszymi serwerami. Dzięki wykorzystaniu cookies nie trzeba ponownie wprowadzać informacji za każdym razem kiedy użytkownik wraca na naszą stronę. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji zezwalającej na zapisywanie plików cookies, nie uniemożliwia korzystania z serwisu, ale w niektórych sytuacjach dostęp do jego części może być wolniejszy.

13. Ze względów bezpieczeństwa dane o adresie IP użytkownika serwisu, zapisywane są w logach systemowych serwera. Sam adres IP nie pozwala na bezpośrednią identyfikację użytkownika.