INFORMACJA
Informuję, że od dnia 3 listopada 2020r. Urząd Gminy Dobra, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2.11.2020r. wykonuje część zadań w formie pracy zdalnej.
Z uwagi na potwierdzenie wśród pracowników Urzędu Gminy Dobra zachorowań na Covid-19, utrzymującym się ryzykiem dalszych zachorowań i spowodowanym tym brakiem obsady pracowników z dniem 16 grudnia 2020r.
- Urząd Gminy Dobra przy ul. Szczecińskiej 16a,
- Wydział ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska przy ul. Lipowej 51 w Wołczkowie,
- Referat ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy przy ul. Granicznej 24a w Dobrej,
- Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji przy ul. Granicznej 24a w Dobrej,
zostają wyłączone z bezpośredniej obsługi interesantów.
Wydział ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji przy ul. Granicznej 39B w Dobrej przyjmuje interesantów z zachowaniem reżimu sanitarnego w godzinach pracy Urzędu.
Przy wejściach do Urzędu przy ul. Szczecińskiej 16a i Granicznej 24a ustawione zostały pojemniki, do których można wrzucać przyniesione dokumenty.
Kontakt z pracownikami Urzędu Gminy Dobra możliwy jest telefonicznie lub przez internet - drogą e-mailową oraz przez platformę e-puap (www.epuap.gov.pl).
Prosimy o kontakt pod numerami telefonów:
Sekretariat Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a, 91 311 30 48
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji, 91 311 32 36 ( tylko kontakt telefoniczny i internetowy, wydział wyłączony z bezpośredniej obsługi Interesantów )
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Wydziału ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska, 91 311 22 81
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji, 91 311 34 87
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Referatu ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy, 91 424 19 76
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy korespondencję kierować przez Pocztę Polską lub przez internet: drogą e-mailową oraz przez platformę e-puap (www.epuap.gov.pl).
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
Komórki Urzędu |
Imię i nazwisko pracownika, stanowisko |
Numer telefonu |
Dni przyjęć |
Numer pokoju |
Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra Godziny pracy: poniedziałek 8.30 -16.30, wtorek - piątek 7.00 - 15.00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
||||
Kasa |
Agnieszka Nawrocka Inspektor |
91 424-19-72 |
wt., pt. 1030 - 1400 śr. czw. 700 - 1400
|
1 |
Ds. podatków od osób prawnych |
Wioletta Sikora Inspektor |
91 424-19-75 |
poniedziałek 830 - 1630
wtorek - piątek 700 - 1500
|
2 |
Ds. podatków od osób fizycznych – miejscowość Dobra, Płochocin |
Renata Wasiluk Inspektor |
91 441-05-01 |
||
Ds. księgowości |
Renata Jankowska Inspektor |
91 441-05-03 |
3 |
|
Ds. Windykacji należności budżetowych, ds. dotacji |
Renata Łuniewska Inspektor |
91 424 19 74 |
||
Zastępca Wójta Gminy |
Rafał Zahorski |
91 311 30 48 |
4 |
|
Ds. podatków od osób fizycznych miejscowości: |
|
|
5 |
|
Dołuje, Kościno, Skarbimierzyce, Wołczkowo |
Joanna Mecherska Inspektor |
91 424 44 91 |
||
Mierzyn, Stolec
Bezrzecze, Buk
Mierzyn,Lubieszyn, Łęgi, Rzędziny, Wąwelnica, Redlica |
Agnieszka Sobkowiak Specjalista Dorota Gierszewska Inspektor Ewa Dąbkowska Inspektor |
91 311 33 19 |
||
Ds. podatków – księgowanie wpłat, zaświadczenia |
Stefania Mikuła Inspektor |
91 424 44 91 |
||
Ds. podatków |
Żaneta Łopyta Główny Specjalista |
91 424 19 71 |
6 |
|
Ds. podatków - podatek od środków transportowych, ubezpieczenia OC rolników Ds. wieczystego użytkowania |
Małgorzata Pawłowicz Inspektor |
91 311 33 21 |
7 |
|
Ds. Podatków - egzekucja zobowiązań pieniężnych |
Jolanta Fuerst Inspektor |
91 311 33 21 |
||
Ds. komunikacji autobusowej, oświetlenia ulicznego, wieczystego użytkowania |
Beata Kubińska Specjalista |
91 424 44 92 | ||
Sekretariat Wójta Gminy |
Izabela Worach Inspektor Anna Fiszer Sekretarka Justyna Hummel Pomoc Administracyjna |
91 311 30 48 |
8 |
|
Ds. Kadr |
Tamara Gębuś Inspektor Karolina Matyszewska Specjalista |
91 424 44 93
91 441 05 04 |
10 |
|
Ds. płac |
Marzena Ciszewska Inspektor |
91 3113177 |
10 |
|
Ds. Obsługi Rady Gminy |
Ewelina Wiśniewska Inspektor |
91 424 19 57 |
11 |
|
Ds. kancelaryjnych |
Kinga Kowalewska Pomoc administracyjna |
91 441-05-00 |
11 |
|
Skarbnik Gminy |
Jolanta Jankowska |
91 424 19 77 |
12 |
|
Sekretarz Gminy |
Rozalia Adamska |
91 311 34 17 |
13 |
|
Ds. Księgowości |
Bożena Łukasiewicz Inspektor |
91 424 19 78
|
14 |
|
Marta Jankowska Inspektor |
14 |
|||
Justyna Lesiak Inspektor |
91 441-05-02 |
15 |
||
Katarzyna Borowska Inspektor |
15 |
|||
Izabela Rawicka Inspektor |
91 311-34-18 |
6 | ||
Fax |
|
91 424 15 45 |
|
|
Urząd Gminy Dobra, Referat ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra Godziny pracy: poniedziałek 8.30 -16.30, wtorek - piątek 7.00 - 15.00 (wtorek i piątek wyłączone e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
||||
Kierownik Referatu warunki zabudowy, lokalizacja celu publicznego |
Zofia Wajda Kierownik Referatu |
91 424 19 76 |
poniedziałek 830 – 1630 środa, czwartek 700 – 1500 |
|
Sekretariat |
Anna Kozłowska Referent |
91 424 19 76 |
poniedziałek 800 - 1630 wtorek - piątek 700 - 1500 |
|
Ds. warunków zabudowy budownictwo mieszkaniowe |
Beata Kowalewska Inspektor |
91 422 56 07 |
poniedziałek 830 - 1630 środa - czwartek 700 - 1500 |
|
Małgorzata Graboń Inspektor |
91 422 56 07 |
|||
Ds. Planowania i zagospodarowania przestrzennego - numeracja porządkowa, nazwy ulic |
Magdalena Kurowska-Owsianik Inspektor |
91 422 56 00 |
||
Angelika Śliwińska Specjalista |
91 422 56 00 |
|||
Urząd Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra Godziny pracy: poniedziałek 8.30 -16.30, wtorek - piątek 7.00 - 15.00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
||||
Kierownik Wydziału |
Tomasz Kakowski |
91 311 32 36 |
poniedziałek 830 - 1630
wtorek - piątek 700 - 1500 |
|
Sekretariat |
Agnieszka Wasilewska vel Trzaskowska Sekretarka |
91 311 32 36 |
|
|
Zastępca Kierownika |
Dagmara Królak |
91 311 36 92 |
6 |
|
Ds. Inwestycji |
Franciszek Grzeszczak Główny Specjalista |
91 422 57 36 |
3 |
|
Joanna Wadas-Spyra Inspektor |
91 441-24-31 |
|||
Przemysław Ulas Inspektor |
91 441-24-31 |
|||
Artur Czarnobrywy Inspektor |
91 441-24-32 |
|||
Mariusz Wawrzyniak Specjalista |
91 441-24-32 | |||
Ds. zaburzenia stosunków wodnych |
Agata Bystrzak Inspektor |
91 441-24-33 |
4 |
|
Ds. Gospodarki gruntami: dzierżawa, sprzedaż gruntów, rozgraniczenia |
Wioletta Czarnota Inspektor |
91 424 19 73 |
pon. 830 – 1630 śr. czw. 700 - 1500 |
7 |
Ds. Gospodarki gruntami: dzierżawa, sprzedaż gruntów, rozgraniczenia |
Agata Kaczor Inspektor |
91 455 30 07 |
pon. 830 – 1630 śr. czw. 700 - 1500 |
7 |
Warunki techniczne dla deszczówki |
Małgorzata Kuryło Inspektor |
91 422 36 07 |
pon. 830 – 1630 śr. czw. 700 - 1500 |
5 |
Sieci wodociągowe |
Ewelina Węgierek-Pawłowska Inspektor |
91 422 36 00 |
pon. 830 – 1630 śr. czw. 700 - 1500 |
5 |
Ds. Gospodarki komunalnej - drogi |
Karolina Zacharska Inspektor |
91 311 33 81 |
pon. 830 – 1630 śr. czw. 700 - 1500 |
8 |
Łukasz Klimczak Inspektor |
91 441-24-30 |
8 |
||
Piotr Turczynowski Inspektor |
91 311 33 82 |
8 |
||
Ds. Zamówień publicznych |
Liliana Toczek Inspektor |
91 422 39 22 |
poniedziałek 830 - 1630 wtorek - piątek 700 - 1500 |
8a |
Aneta Abramowska Inspektor |
91 422 39 22 |
8a |
||
Fax |
|
91 422 39 20 |
|
|
Urząd Gminy Dobra Wydział ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska, Wołczkowo, 72-003 Dobra, ul. Lipowa 51 Godziny pracy: poniedziałek 8.30 -16.30, wtorek - piątek 7.00 - 15.00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
||||
Kierownik Wydziału |
Małgorzata Chmielewska |
91 311 22 81 |
poniedziałek 830 - 1630 wtorek - piątek 730 - 1530 |
7 |
Zastępca Kierownika |
Andrzej Miluch |
91 441 05 40 |
||
Sekretariat |
Natalia Pomoc Administracyjna |
91 311 22 81 |
|
|
Ds. Dowodów osobistych |
Janina Kujawa Inspektor |
91 311 23 00 |
1 |
|
Ds. Ewidencji ludności |
Maria Komajda-Kosińska Inspektor |
91 311 38 03 |
1 |
|
Ds. Działalności Gospodarczej, Karty Dużej Rodziny, Szczecińskiej Karty Rodzinnej oraz zabytków |
Agnieszka Łączna-Jaworek Inspektor |
91 439 65 07 |
pon. 830 – 1630 wt. - czw. 700 – 1500 |
1 |
Ds. Ochrony środowiska wycinka drzew, cmentarze |
Anna Lewandowska Inspektor |
91 311 23 06 |
pon. 830 – 1630 śr. - czw. 700– 1500 |
2 |
Ds. Ochrony środowiska - decyzje środowiskowe, azbest |
Magdalena Majerczyk-Nowak Główny Specjalista |
91 311 38 40 |
4 |
|
Ds. Ochrony środowiska - naturalna retencja, dzikie wysypiska, sprawy dot. zalegania odpadów |
Monika Buczek Inspektor |
91 311 38 40 |
4 |
|
Stanowiska ds. pozyskiwania funduszy z UE |
Izabela Dryjańska Główny Specjalista |
91 441 05 41 |
poniedziałek 830 - 1630 wtorek - piątek 700 - 1500
|
3 |
Ds. gminnych boisk, placów zabaw i parkingów leśnych; opróżniania koszy ulicznych; utrzymania czystości na przystankach autobusowych oraz programu antysmogowego |
Anna Komajda-Pryczek Specjalista |
91 311 36 18 |
3 |
|
FAX |
|
91 311 22 81 |
|
|
Urząd Gminy Dobra Wydział ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji, 72-003 Dobra, ul. Graniczna 39b Godziny pracy: poniedziałek 8.30 - 16.30, wtorek - piątek 7.00 - 15.00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
||||
Kierownik Wydziału |
Anna Budzyńska |
91 311 34 87 |
poniedziałek 800 - 1630
wtorek - piątek 700 - 1500
|
3 |
Sekretariat - Kasa |
Dorota Ciechanowicz Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych |
91 311 34 87 |
5 |
|
Ds. Gospodarki odpadami komunalnymi |
Wioletta Górka Referent |
91 421 44 43 |
2 |
|
Ds. Opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (przyjmowanie deklaracji) |
Natalia Wierzbicka Specjalista Adela Pietryszak Inspektor Alicja Godlewska-Gronek Pomoc Administracyjna |
91 421 45 85
91 311 23 07
|
1 | |
Ds. Księgowania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i egzekucji |
Agata Przewodowska Inspektor |
91 311 34 16 |
4 |
|
Brygida Borycka Specjalista |
91-424-44-90 |
|||
Straż Gminna w Dobrej z siedzibą w Wołczkowie
|
||||
Komendant Straży Gminnej |
Andrzej Budzyński |
91 311 52 56 |
poniedziałek – piątek 700 - 1500 |
|
Sekretariat |
91 311 52 56 w soboty oraz po godzinie 1500: |
|||
FAX |
|
91 431 40 28 |
||
Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego
|
||||
Zarządzanie Kryzysowe |
Grzegorz Pieszko Główny Specjalista do Spraw Zarządzania Kryzysowego, któremu powierzono obowiązki Pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych w Urzędzie Gminy Dobra |
91 312 06 03 508 222 219 |
środa – piątek 700 - 1500
|
|
Obrona Cywilna |
Andrzej Wajda Główny specjalista ds. Obronnych |
91 312 06 03 |
poniedziałek 730 - 1430 wtorek 730 – 1430 środa 700 – 1400 |
|
Obrona Cywilna i Administracja Systemów Teleinformatycznych |
Andrzej Klein Inspektor |
91 312 06 03 |
wtorek 700 – 1500 środa 700 – 1100 czwartek 700 – 1500
|
|
Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej, 72-003 Dobra, ul. Graniczna 24a Godziny pracy: poniedziałek 8.00 - 17.00, wtorek 8.00 - 15.00, środa - piątek 7.00 - 15.00
|
||||
Kierownik OPS |
Krystyna Ryszkiewicz |
91 424 19 79 |
poniedziałek 800 - 1630
wtorek 730 - 1500
środa, czwartek piątek 700 - 1500 |
|
Pracownicy socjalni |
Monika Kalinowska Magdalena Lipińska Katarzyna Kamińska Elżbieta Wiśniewska |
91 311 33 93 |
||
Świadczenia rodzinne,
Świadczenie wychowawcze 500+
Fundusz Alimentacyjny |
Ewa Bob
Joanna Suproniuk
Marzena Jemielity
Sylwia Wójtowicz |
91 311 38 10 |
poniedziałek 800 - 1630
wtorek 730 - 1500
środa, czwartek 700 - 1500 |
|
FAX |
|
91 424 19 79 |
|
|
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. Graniczna 31, 72-003 Dobra Godziny pracy: poniedziałek - piątek 7.00 - 15.00
|
||||
Kierownik |
Joanna Hrabska |
91 311 37 38 |
|
|
Schronisko dla Bezdomnych zwierząt w Dobrej ul. Zwierzyniecka 1, 72-003 Dobra Godziny pracy: poniedziałek - niedziela 8.00 - 16.00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
||||
Dyrektor |
Katarzyna Hermanowicz |
508 222 247
|
poniedziałek - niedziela 800 - 1600 |
|
Główna Księgowa |
Irena Łozynek |
508 222 247
|
||
Lekarz Weterynarii |
Armand Oczkowicz |
508 222 247
|
||
Lekarz Weterynarii |
Agata Miklewicz |
508 222 247 |
||
Lekarz Weterynarii |
Anita Pawlak |
508 222 247
|
||
Specjalista ds. adopcji i kadr |
Ewa Sekrecka |
508 222 247
|
||
Referent ds. adopcji i księgowości |
Joanna Woronowicz |
508 222 247
|
||
Gminne Centrum Kultury i Bibliotek ul. Graniczna 31, 72-003 Dobra Godziny pracy: poniedziałek - piątek 7.00 - 15.00
|
||||
Dyrektor |
Zofia Hrynkiewicz |
91 424 19 80 |
|