INFORMACJA
Z dniem 1 marca 2022r. Urząd Gminy Dobra wznawia bezpośrednią obsługę Interesantów.
Godziny pracy Urzędu:
- poniedziałek 8:30 – 16:30
- wtorek – piątek 7:00 -15:00
Jednocześnie informuję, że zgodnie z § 23 ust. 1 pkt. 2 lit. c Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 lutego 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii w budynkach użyteczności publicznej przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej do dnia 31 marca 2022r. obowiązuje nakaz zakrywania, przy pomocy maseczki ust i nosa.
Prosimy Interesantów o przestrzeganie powyższego nakazu.
Kontakt z pracownikami Urzędu Gminy Dobra możliwy jest też telefonicznie lub przez internet - drogą e-mailową oraz przez platformę e-puap ( www.epuap.gov.pl ).
Sekretariat Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a, 91 311 30 48
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji, 91 311 32 36
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Wydziału ds. Obywatelskich, 91 311 22 81
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Wydziału ds. Ochrony Środowiska, 91 311 23 06
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji, 91 311 34 87
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Referatu ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy, 91 424 19 76
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
Komórki Urzędu |
Imię i nazwisko pracownika, stanowisko |
Numer telefonu |
Dni przyjęć |
Numer pokoju |
Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra Godziny pracy: poniedziałek 8.30 -16.30, wtorek - piątek 7.00 - 15.00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
||||
Kasa |
Agnieszka Nawrocka Inspektor |
91 424-19-72 |
wt., pt. 1030 - 1400 śr. czw. 700 - 1400
|
1 |
Ds. podatków od osób prawnych |
Wioletta Sikora Inspektor |
91 424-19-75 |
poniedziałek 830 - 1630
wtorek - piątek 700 - 1500
|
2 |
Ds. podatków od osób fizycznych – miejscowość Dobra, Płochocin |
Renata Wasiluk Inspektor |
91 441-05-01 |
||
Ds. księgowości |
Renata Jankowska Inspektor |
91 441-05-03 |
3 |
|
Ds. Windykacji należności budżetowych, ds. dotacji |
Renata Łuniewska Inspektor |
91 424 19 74 |
||
Ds. podatków od osób fizycznych miejscowości: |
|
|
5 |
|
Dołuje, Kościno, Skarbimierzyce, Wołczkowo |
Joanna Mecherska Inspektor |
91 424 44 91 |
||
Mierzyn, Stolec
Bezrzecze, Buk
Mierzyn,Lubieszyn, Łęgi, Rzędziny, Wąwelnica, Redlica |
Agnieszka Sobkowiak Specjalista Dorota Gierszewska Inspektor Ewa Dąbkowska Inspektor |
91 311 33 19 |
||
Ds. podatków – księgowanie wpłat, zaświadczenia |
Stefania Mikuła Inspektor |
91 424 44 91 |
||
Ds. podatków |
Żaneta Łopyta Główny Specjalista |
91 424 19 71 |
6 |
|
Ds. podatków - podatek od środków transportowych, ubezpieczenia OC rolników Ds. wieczystego użytkowania |
Małgorzata Pawłowicz Inspektor |
91 311 33 21 |
7 |
|
Ds. Podatków - egzekucja zobowiązań pieniężnych |
Jolanta Fuerst Inspektor |
91 311 33 21 |
||
Ds. komunikacji autobusowej, oświetlenia ulicznego, wieczystego użytkowania |
Justyna Hummel Specjalista |
91 424 44 92 |
||
Sekretariat Wójta Gminy |
Aneta Sobierajska Sekretarka |
91 311 30 48 |
8 |
|
Ds. Kadr |
Tamara Gębuś Inspektor Sylwia Wójtowicz Indpektor |
91 424 44 93
91 441 05 04 |
10 |
|
Ds. płac |
Marzena Ciszewska Inspektor |
91 3113177 |
10 |
|
Ds. Obsługi Rady Gminy |
Ewelina Wiśniewska Inspektor |
91 424 19 57 |
11 |
|
Ds. kancelaryjnych |
Kinga Kowalewska Pomoc administracyjna |
91 441-05-00 |
11 |
|
Skarbnik Gminy |
Jolanta Jankowska |
91 424 19 77 |
12 |
|
Sekretarz Gminy |
Rozalia Adamska |
91 311 34 17 |
13 |
|
Ds. Księgowości |
Bożena Łukasiewicz Inspektor |
91 424 19 78
|
14 |
|
Marta Jankowska Inspektor |
14 |
|||
Ewa Paszul Inspektor |
91 441-05-02 |
15 |
||
Katarzyna Borowska Inspektor |
15 |
|||
Izabela Rawicka Inspektor
|
91 311-34-18
|
6 | ||
Justyna Lesiak Inspektor |
||||
Fax |
|
91 424 15 45 |
|
|
Urząd Gminy Dobra, Referat ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra Godziny pracy: poniedziałek 8.30 -16.30, wtorek - piątek 7.00 - 15.00 (wtorek i piątek wyłączone e-mail: sekretariatppTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
||||
Kierownik Referatu warunki zabudowy, lokalizacja celu publicznego |
Zofia Wajda Kierownik Referatu |
91 424 19 76 |
poniedziałek 830 – 1630 środa, czwartek 700 – 1500 |
|
Sekretariat |
Anna Dunaj-Komarzyńska Specjalista |
91 424 19 76 |
poniedziałek 800 - 1630 wtorek - piątek 700 - 1500 |
|
Ds. warunków zabudowy budownictwo mieszkaniowe |
Beata Kowalewska Inspektor |
91 422 56 07 |
poniedziałek 830 - 1630 środa - czwartek 700 - 1500 |
|
Małgorzata Graboń Inspektor |
91 422 56 07 |
|||
Anna Kozłowska Specjalista |
91 422 56 07 | |||
Ds. Planowania i zagospodarowania przestrzennego - numeracja porządkowa, nazwy ulic |
Magdalena Kurowska-Owsianik Inspektor |
91 422 56 00 |
||
Angelika Śliwińska Inspektor |
91 422 56 00 |
|||
Urząd Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra Godziny pracy: poniedziałek 8.30 -16.30, wtorek - piątek 7.00 - 15.00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
||||
Kierownik Wydziału |
Tomasz Kakowski |
91 311 32 36 |
poniedziałek 830 - 1630
wtorek - piątek 700 - 1500 |
|
Sekretariat |
Emilia Lebiedź |
91 311 32 36 |
|
|
Zastępca Kierownika |
Dagmara Królak |
91 311 36 92 |
6 |
|
Ds. Inwestycji |
Franciszek Grzeszczak Główny Specjalista |
91 422 57 36 |
3 |
|
Joanna Wadas-Spyra Inspektor |
91 441-24-31 |
|||
Przemysław Ulas Inspektor |
91 441-24-31 |
|||
Artur Czarnobrywy Inspektor |
91 441-24-32 |
|||
Mariusz Wawrzyniak Inspektor |
91 441-24-32 | |||
Ds. melioracji |
Elżbieta Spychalska Inspektor |
91 441-24-33 |
4 |
|
Ds. Gospodarki gruntami: dzierżawa, sprzedaż gruntów, rozgraniczenia |
Wioletta Czarnota Inspektor |
91 424 19 73 |
pon. 830 – 1630 śr. czw. 700 - 1500 |
7 |
Ds. Gospodarki gruntami: dzierżawa, sprzedaż gruntów, rozgraniczenia |
Agata Kaczor Inspektor |
91 455 30 07 |
pon. 830 – 1630 śr. czw. 700 - 1500 |
7 |
Warunki techniczne dla deszczówki |
Małgorzata Kuryło Inspektor |
91 422 36 07 |
pon. 830 – 1630 śr. czw. 700 - 1500 |
5 |
Sieci wodociągowe |
Ewelina Węgierek-Pawłowska Inspektor |
91 422 36 00 |
pon. 830 – 1630 śr. czw. 700 - 1500 |
5 |
Ds. Gospodarki komunalnej - drogi |
Karolina Zacharska Inspektor |
91 311 33 81 |
pon. 830 – 1630 śr. czw. 700 - 1500 |
8 |
Łukasz Klimczak Inspektor |
91 441-24-30 |
8 |
||
Piotr Turczynowski Inspektor |
91 311 33 82 |
8 |
||
Monika Skoczeń Inspektor |
91 422 57 33 |
4 |
||
Ds. Zamówień publicznych |
Liliana Toczek Inspektor |
91 422 39 22 |
poniedziałek 830 - 1630 wtorek - piątek 700 - 1500 |
8a |
Aneta Abramowska Inspektor |
91 422 39 22 |
8a |
||
Fax |
|
91 422 39 20 |
|
|
Urząd Gminy Dobra Wydział ds. Obywatelskich, Wołczkowo, 72-003 Dobra, ul. Lipowa 51 Godziny pracy: poniedziałek 8.30 -16.30, wtorek - piątek 7.00 - 15.00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
||||
Kierownik Wydziału |
Małgorzata Chmielewska |
91 311 22 81 |
poniedziałek 830 - 1630 wtorek - piątek 730 - 1530 |
7 |
Sekretariat |
Natalia Pomoc Administracyjna |
91 311 22 81 |
|
|
Ds. Dowodów osobistych
|
Janina Kujawa Inspektor |
91 311 23 00
|
1
|
|
Aleksandra Rzepka Specjalista |
||||
Ds. Ewidencji ludności |
Maria Komajda-Kosińska Inspektor |
91 311 38 03 |
1 |
|
Ds. Działalności Gospodarczej, Karty Dużej Rodziny, Szczecińskiej Karty Rodzinnej oraz zabytków |
Agnieszka Łączna-Jaworek Inspektor |
91 439 65 07 |
pon. 830 – 1630 wt. - czw. 700 – 1500 |
1 |
Stanowiska ds. pozyskiwania funduszy z UE |
Izabela Dryjańska Główny Specjalista |
91 441 05 41 |
poniedziałek 830 - 1630 wtorek - piątek 700 - 1500 |
3 |
Ds. gminnych boisk, placów zabaw i parkingów leśnych; opróżniania koszy ulicznych; utrzymania czystości na przystankach autobusowych |
Sandra Podwyszyńska Specjalista |
91 311 22 81 |
3 |
|
Ds. cmentarzy |
Marlena Kapińska-Barszcz Inspektor |
91 441 05 40 | 3 | |
FAX |
|
91 311 22 81 |
|
|
Urząd Gminy Dobra Wydział ds. Ochrony Środowiska, 72-003 Dobra, ul. Graniczna 31 Godziny pracy: poniedziałek 8.30 -16.30, wtorek - piątek 7.00 - 15.00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
||||
Kierownik Wydziału |
Andrzej Miluch | 91 311 23 06 |
poniedziałek 830 - 1630 wtorek - piątek 730 - 1530 |
|
Sekretariat, czyste powietrze |
Anna Komajda-Pryczek Specjalista |
91 311 23 06 | ||
Naturalna retencja, dzikie wysypiska, sprawy dot. zalegania odpadów |
Monika Buczek Inspektor |
91 311 38 40 |
pon. 830 – 1630 śr. - czw. 700– 1500 |
|
Decyzje środowiskowe, azbest, eksploatacja przydomowych oczyszczalni, zezwolenia dla firm na odbiór i transport ścieków |
Magdalena Majerczyk-Nowak Główny Specjalista |
91 311 38 40 | ||
Wycinka drzew, opieka nad zwierzętami, zezwolenia na uprawę konopii włóknistych, waloryzacja przyrodnicza |
Anita Sałamaj Specjalista |
91 311 36 18 |
pon. 830 – 1630 śr. - czw. 700– 1500 |
|
Wprowadzanie danych do systemów dot. ochrony środowiska |
Izabela Worach Inspektor |
91 311 36 18 | ||
Zaburzenia stosunków wodnych, opiniowanie wniosków na poszukiwania złóż kopalin |
Agata Bystrzak Inspektor |
91 311 36 18 | ||
Urząd Gminy Dobra Wydział ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji, 72-003 Dobra, ul. Graniczna 39b Godziny pracy: poniedziałek 8.30 - 16.30, wtorek - piątek 7.00 - 15.00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
||||
Kierownik Wydziału |
Anna Budzyńska |
91 311 34 87 |
poniedziałek 800 - 1630
wtorek - piątek 700 - 1500
|
3 |
Sekretariat - Kasa |
Dorota Ciechanowicz Sekretarka |
91 311 34 87 |
5 |
|
Ds. Gospodarki odpadami komunalnymi |
Wioletta Górka Specjalista |
91 421 44 43 |
2 |
|
Ds. Wywozu odpadów komunalnych oraz PSZOK |
Paulina Dziwura Specjalista |
91 421 44 43 |
2 |
|
Ds. Opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (przyjmowanie deklaracji) |
Monika Szczuko Specjalista Adela Pietryszak Inspektor Alicja Godlewska-Gronek Pomoc Administracyjna |
91 421 45 85
91 311 23 07
|
1 | |
Ds. Księgowania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i egzekucji |
Agata Przewodowska Inspektor |
91 311 34 16 |
4 |
|
Brygida Borycka Specjalista |
91-424-44-90 |
|||
Straż Gminna w Dobrej z siedzibą w Wołczkowie
|
||||
Komendant Straży Gminnej |
Andrzej Budzyński |
91 311 52 56 |
poniedziałek – piątek 700 - 1500 |
|
Sekretariat |
Karolina Góralska Pomoc administracyjna |
91 311 52 56 w soboty oraz po godzinie 1500: |
||
FAX |
|
91 431 40 28 |
||
Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego
|
||||
Zarządzanie Kryzysowe |
Grzegorz Pieszko Główny Specjalista do Spraw Zarządzania Kryzysowego, któremu powierzono obowiązki Pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych w Urzędzie Gminy Dobra |
91 312 06 03 508 222 219 |
środa – piątek 700 - 1500
|
|
Obrona Cywilna |
Andrzej Wajda Główny specjalista ds. Obronnych |
91 312 06 03 |
poniedziałek - środa 700 – 1500 |
|
Obrona Cywilna i Administracja Systemów Teleinformatycznych |
Andrzej Klein Inspektor |
91 312 06 03 |
poniedziałek - piątek 700 – 1500
|
|
Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej, 72-003 Dobra, ul. Graniczna 24a Godziny pracy: poniedziałek 8.00 - 17.00, wtorek 8.00 - 15.00, środa - piątek 7.00 - 15.00
|
||||
Kierownik OPS |
Karolina Krzemińska |
91 424 19 79 |
poniedziałek 800 - 1630
wtorek 730 - 1500
środa, czwartek piątek 700 - 1500 |
|
Pracownicy socjalni |
Monika Kalinowska Magdalena Lipińska Katarzyna Kamińska Elżbieta Wiśniewska |
91 311 33 93 |
||
Świadczenia rodzinne,
Świadczenie wychowawcze 500+
Fundusz Alimentacyjny |
Ewa Bob
Joanna Suproniuk
Marzena Jemielity |
91 311 38 10 |
poniedziałek 800 - 1630
wtorek 730 - 1500
środa, czwartek 700 - 1500 |
|
FAX |
|
91 424 19 79 |
|
|
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. Daniela 32, 72-002 Dołuje Godziny pracy: poniedziałek - piątek 7.00 - 15.00
|
||||
Kierownik |
Joanna Hrabska |
91 311 37 38 |
|
|
Schronisko dla Bezdomnych zwierząt w Dobrej ul. Zwierzyniecka 1, 72-003 Dobra Godziny pracy: poniedziałek - niedziela 8.00 - 16.00 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
||||
Dyrektor |
Katarzyna Hermanowicz |
508 222 247
|
poniedziałek - niedziela 800 - 1600 |
|
Główna Księgowa |
Edyta Jedynak |
508 222 247
|
||
Lekarz Weterynarii |
Armand Oczkowicz |
508 222 247
|
||
Lekarz Weterynarii |
Agata Miklewicz |
508 222 247 |
||
Lekarz Weterynarii |
Anita Pawlak |
508 222 247
|
||
Specjalista ds. adopcji i kadr |
Ewa Sekrecka |
508 222 247
|
||
Referent ds. adopcji i księgowości |
Joanna Woronowicz |
508 222 247
|
||
Gminne Centrum Kultury i Bibliotek ul. Graniczna 31, 72-003 Dobra Godziny pracy: poniedziałek - piątek 7.00 - 15.00
|
||||
Dyrektor |
Zofia Hrynkiewicz |
91 424 19 80 |
|