Informuję, mieszkańców Gminy Dobra, iż w celu właściwej realizacji zadań gminy wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r. poz. 1399), Zarządzeniem Nr 53/2014 Wójta Gminy Dobra  z dnia 11 kwietnia 2014r.

z  dniem  1  lipca  2014 r.

rozpocznie pracę

Wydział ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji  
w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 39b.

 

Wydział będzie pracował w następujących godzinach:

Poniedziałek                      8.00 – 17.00

Wtorek                            8.00 – 15.00

Środa, Czwartek, Piątek     7.00 – 15.00

Telefony kontaktowe:

  1. Wieloosobowe stanowisko do spraw opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi: 91 311 23 07
  2. Wieloosobowe stanowisko do spraw księgowania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi: 91 311 34 16, 91 424 44 90

Za powstałe utrudnienia przepraszam.

WÓJT  GMINY  DOBRA