W dniu 16 grudnia 2015r. w Urzędzie Gminy Dobra została podpisana umowa na obsługę bankową budżetu Gminy Dobra oraz jej jednostek organizacyjnych na okres najbliższych czterech lat. Najkorzystniejszą ofertę złożył bank  PKO BP SA i to on od nowego będzie prowadził obsługę bankową Gminy Dobra.  Ze strony   Banku,  Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA, Zachodni Regionalny Oddział Korporacyjny w Poznaniu, Regionalne Centrum Korporacyjne w Szczecinie umowę podpisali  Małgorzata Wojtczak Dyrektor Centrum oraz  Mariusz Rutkowski Doradca Klienta. Ze strony Gminy Dobra umowę podpisała  Teresa Dera Wójt Gminy przy kontrasygnacie Jolanty Jankowskiej Skarbnik Gminy.
Zmiana Banku obsługującego spowoduje zmianę wszystkich numerów rachunków bankowych Gminy oraz jej jednostek organizacyjnych od 1 stycznia 2016r.

Szczegółowe informacje o numerach rachunków bankowych dostępne są na http://www.bip.dobraszczecinska.pl/strony/menu/42.dhtml.

Wójt Gminy Dobra