Informuję  mieszkańców, że Gmina Dobra przystąpiła do Programu upowszechniania płatności bezgotówkowych w jednostkach administracji publicznej, w ramach którego urzędy bezpłatnie wyposażane są w terminale płatnicze oraz usługę umożliwiającą dokonywanie płatności telefonem (WebPOS Paybynet). Program upowszechniania obrotu bezgotówkowego w administracji realizowany jest przez Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., a jego celem jest upowszechnianie płatności bezgotówkowych w jednostkach administracji publicznej, takich jak urzędy wojewódzkie, urzędy marszałkowskie, urzędy miast i gmin, starostwa powiatowe, a także w Policji. Uruchomienie Programu zapewnia klientom możliwość wnoszenia opłat za czynności urzędowe z wykorzystaniem kart płatniczych oraz telefonów (smartfonów).

Obecnie został zrealizowany pierwszy etap programu. Podpisano umowę o współpracy w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych instrumentami płatniczymi z wykorzystaniem terminali POS z firmą FIRST DATA POLSKA SA.

Zostały zainstalowane dwa terminale płatnicze w kasach Urzędu. Jeden w budynku UG w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, drugi w budynku gdzie mieści się siedziba WGOKiE przy ul. Granicznej 39b.

Zapraszam do korzystania z tej formy płatności.

Wójt Gminy Dobra