Wykonawca robót na zdaniu "Budowa infrastruktury komunikacyjnej, w tym trasy rowerowej łączącej m. Dobra z węzłem przesiadkowym Głębokie w Szczecinie wraz z promocją rozwiązań alternatywnych wobec transportu indywidualnego (2020)" Eurovia Polska S.A. informuje, że od dnia 24.03.2020 r. zostanie zlikwidowany przystanek "Przytulna" w kierunku Szczecina w miejscowości Dobra do czasu wykonania nowej zatoki autobusowej.

Wykonawca robót na zdaniu "Budowa infrastruktury komunikacyjnej, w tym trasy rowerowej łączącej m. Dobra z węzłem przesiadkowym Głębokie w Szczecinie wraz z promocją rozwiązań alternatywnych wobec transportu indywidualnego (2020)" Eurovia Polska S.A. informuje, iż w dniu 10.03.2020 r. zostaną przestawione następujące przystanki autobusowe:

  1. Miejscowość Dobra przystanek o nazwie "Dobra Spacerowa" kierunek Dobra - tymczasowy przystanek wraca na nową docelową zatokę autobusową
  2. Powraca przystanek "Lawendowa" w miejscowości Dobra przy zakładach "Noratel" na nową docelową zatokę autobusową 
  3. Przystanek w Wołczkowie "Piaskowa n.ż." zostanie przesunięty w kierunku boiska o 50m na tymczasowy wykonany z płyt drogowych

Informujemy, że w poniedziałek 20 stycznia ulegnie zmiana lokalizacji przystanków dla linii 105, 121 i 535 w Dobrej.

-„Dobra MZAZ” – przesunięcie o ok. 100 m w kierunku Dobrej

- „Dobra Spacerowa” kierunek Dobra – tymczasowy przystanek wykonany z płyt drogowych

- „Dobra Spacerowa” kierunek Wołczkowo – tymczasowe miejsce przesunięte o ok. 50 m

- „Wołczkowo kościoł” na tymczasową lokalizację na wysokość budynku 57

W związku z tym, iż z każdym rokiem w Gminie Dobra zwiększa się liczba mieszkańców, zasiedlane są nowe tereny, zmieniają się potrzeby mieszkańców, postanowiono, iż w ostatnim kwartale 2019 r. zostanie przeprowadzona analiza funkcjonującej obecnie siatki połączeń autobusowych na terenie naszej gminy. Konieczność przeprowadzenia przedmiotowej analizy wynika  przede wszystkim z sygnałów mieszkańców jakie docierają do Urzędu oraz otrzymanych wniosków w sprawie wprowadzenia zmian w obecnych rozkładach jazdy.  

Zakres prac przeprowadzanej analizy podzielono na dwa etapy.

Etap pierwszy, który został już rozpoczęty będzie polegał przede wszystkim na przeprowadzeniu analizy istniejącej siatki, badaniu terenu pod względem osadnictwa mieszkaniowego, przemysłu, szkół, pomiaru napełnienia pojazdów, badaniach ankietowych mieszkańców, a przede wszystkim przeanalizowaniu otrzymanych przez Urząd wniosków.