W dniu 25 kwietnia odbyła się LI sesja Rady Gminy Dobra.

Kategoria > Informacje ogólne
Zdjęcie z wydarzenia

W sesji uczestniczyli Wójt Gminy, Sekretarz Gminy,  Skarbnik Gminy, Kierownicy jednostek i wydziałów, Dyrektorzy szkół, oraz Jednostek Organizacyjnych.

Następnie radni podjęli uchwały:

  • w sprawie wyrażenia zgody na nabycie działki nr 447 stanowiącej ul. Tura i Zebry w m. Dołuje, gm. Dobra,
  • w sprawie ustanowienia służebności gruntowej,
  • w sprawie nabycia części działki nr 890/4 zabudowanej budynkiem usługowym przy ul. Weleckiej 1 w m. Mierzyn,
  • w sprawie zmian budżetu Gminy Dobra na 2024 rok,
  • zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2024-2030,
  •  w sprawie przekształcenia Publicznej Szkoły Podstawowej w Dołujach poprzez utworzenie dodatkowych lokalizacji prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych,
  • w sprawie zmiany Uchwały nr XLIX/644/2024 Rady Gminy Dobra z dnia 22 lutego 2024 roku w sprawie przystąpienia Gminy Dobra do realizacji Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2024 oraz zasad realizacji przedmiotowego programu w Gminie Dobra,
  • w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości i przyjęcia „Programu pomocy de minimis udzielanej przedsiębiorcom na wspieranie inwestycji i tworzenie nowych miejsc pracy na terenie Gminy Dobra”,
  • w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Dobra na lata 2024-2027,
  • zmieniająca uchwałę NR XLVI/607/2023 r. w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
  • zmieniająca uchwałę NR XLVI/608/2023 r. w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
  • w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 3,
  • w sprawie wyrażenia zgody na rozszerzenie zakresu porozumienia w sprawie częściowego przekazania do realizacji Gminie Dobra zadania własnego Gminy Kołbaskowo w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków z terenów położonych w Gminie Kołbaskowo,
  • zmieniająca uchwałę Nr XLV/585/2023 w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego,
  • w sprawie zbycia działek o nr 13/68, nr 13/69 i 13/72 w m. Skarbimierzyce,
  • w sprawie rozpatrzenia skargi,
  • w sprawie rozpatrzenia wniosku.

Ponadto radni zapoznali się ze:

  • sprawozdaniem z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w zakresie kontroli windykacji podatków od osób fizycznych za rok 2023.
  • Sprawozdanie finansowe GCKiB w Dobrej za rok 2023.
  • sprawozdaniem z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.03.2024r. do 31.03.2024 r.

LI sesja Rady Gminy Dobra była ostatnią sesją Rady Gminy Dobra w kadencji 2018/2023. Po zakończeniu sesji przyszedł czas na podziękowania za 5,5 roku wspólnej pracy, Wójt Teresa Dera oraz Przewodniczący Rady Bartłomiej Miluch podziękowali radnym, Kierownikom Wydziałów oraz jednostek organizacyjnych gminy za wspólna pracę i wręczyli pamiątkowe podziękowania.

Natomiast radni złożyli podziękowania na ręce Wójt Teresy Dera, Sekretarz Gminy Rozalii Adamskiej, Skarbnik Gminy Jolanty Jankowskiej.

Magdalena Szemrak

Przetłumacz / translate
Loading...

Na skróty

Polecamy

Gminy partnerskie

Projekt POIS.02.03.00-0307/17
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Dobra
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Więcej